sputnick Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hei:) Lurer på om det er noen som har noen ideer om hva som feiler bilen min Var ute og kjørte og plutselig bare døde bilen ut.. Er ikke gnist på pluggene og bilen får ikke bensin/pumpa går ikke Takker for alle svar MVH Christian Grav
toomas Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Har vært borti samme problem. da var det det ene 5 pola releet på siden av sikringsboksen som hadde baja og hjernen fikk ikke strøm. og da hadde jeg verken bensin eller gnist
sputnick Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Har vært borti samme problem. da var det det ene 5 pola releet på siden av sikringsboksen som hadde baja og hjernen fikk ikke strøm. og da hadde jeg verken bensin eller gnist Skal sjekke det
Øyvind L. Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Deffekt kamsensor kansje? Kjør en diagnose på den så finner du raskt ut det.
plexxipuz Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 hadde prøvd veivsensor uten denne pleier det å være dårlig med gnist=P
gkw89 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Har vært borti samme problem. da var det det ene 5 pola releet på siden av sikringsboksen som hadde baja og hjernen fikk ikke strøm. og da hadde jeg verken bensin eller gnist den feilen hadde jeg seinest i sta men dog på en m30b34, men en motor er jo i grunnprisippet like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå