AndreasBoy Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hei. Jeg har byttet motor i min e36, og satt inn en m50b25. Men har kjøpt ett diagnose program fra bilkabel.com. Men når prøver og synkronisere EWS med Engine Control Unit så kresjer systemet. Jeg har intalert systemet orrdentlig, og systemet fungerer fint helt til jeg kobler til pc'n til bilen og kjører en diagnose. Da kjesjer systemet. Men hvis jeg kjører en LCM Reading, så får jeg bare opp en feil melding om at programet ikke får kontakt med modullen. Jeg tenkte og prøve og feil søke på com porten og se om det kan være noe feil der, men hadde vært veldig fint og høre om det er andre her som har prøvet dette systemet og fått det til og fungere. Er det noen her som har vært borti carsoft bmw 6.5v som har noen hint og komme med. Eller om noen vet om noen bra diagnose program som faktisk fungerer.
sapphire Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 nå har jeg prøvd noen av de diagnosesystemene å det er så å si ingen av de som funker som de skal, jeg endte opp med å betale noen tusenlapper for et ortlig system på ebay. å det funket på alt helt til jeg solgte det.
mike Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Det er mye som tyder på at det er noe feil med programmet ditt, jeg hadde samme symtomene på min Carsoft da jeg innstallerte den. Hos meg viste det seg at det var en fil som var feil. Etter at jeg fikk rettet den så fungerte carsoften som normalt. Jeg har brukt Carsoft i 4-5 år og er bra fornøyd med programmet
tomerikk Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Prøv førs å senke hastigheten på com porten til 2500.
Deep Dish Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Sjekk antall filer i crack mappen din, der skal/MÅ det være 10 filer for at Carsoft virker.. Er det færre enn det, så må du laste ned ny/rett crack som inneholder 10 filer.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå