Rabies Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Fant ut av det på min. Reagerte litt på at det skulle være pumpa som var dårlig, siden den skulle nylig være byttet. Men det hjelper jo ikke at pumpa er ny når den løsemiddelskada fjompenissen som har montert den ikke trekker til boltene til reimhjulet skikkelig Og bare for å være skikkelig bedriten så har nissen brukt de gamle boltene og spart en helt femtilapp, noe som gjorde at en av dem knakk når jeg skulle stramme dem litt (brukte den minste 10mm fastnøkkelen jeg har, så ikke noe unødig makt inne i bildet ) Kan jeg bare ta ut pumpa, bore ut bolten og gjenge opp på nytt tro?
///Mysild Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 du må bruke de gamle boltene for å "dra" pumpa ut... du skrur de inn i hullene ved siden av for å få ut pumpa...
Rabies Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Ok. men får den vel ut med 3 bolter? Og får jeg pumpa ut uten å måtte fjerne masse annet piss?
aottesen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Jada, lyden hos meg var der i over et halvt år.. Siden ingenting var merkbart dårligere (alt fungerer jo som det skal inntil uhellet skjer) gjorde vi ingenting med det heller.Tips, sjekk om lyden minner om denne (publiserte den et halvt år før ting gikk åt skojen..) Den videoen er visst privat... Er det mulig å få tilgang for en bekymret stakkar? Nå skal den fungere. Beklager, trodde den var public
Rabies Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Hørtes ganske likt ut som den lyden jeg hadde, men det var som sagt reimhjulet som ikke var skrudd til skikkelig. Strammet boltene og lyden forsvant helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå