arildamun Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 hvor kan man kjøpe riktig farge til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 litt vanskelig å svare på når du ikke skriver hvor du bor.. men disse lager spraybokser på bestilling, ikke dyrt heller.. http://www.cchristoffersen.no/index.php ... &Itemid=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 BMW selger 150ml spraybokser med riktig farge. Settene består av 150 ml fargelakk og 150 ml klarlakk. Koed har også disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Din nemeste billakk forhandler fikser det Eller du kan stikke innom nermeste foretning som selger det bilmerket du skal ha lakk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildamun Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bor i holmestrand så det er ikke lange veien:) takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildamun Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 BMW selger 150ml spraybokser med riktig farge. Settene består av 150 ml fargelakk og 150 ml klarlakk. Koed har også disse. koed hadde ikke farge koden jeg har som er 229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 hehe jeg hørte på farvehandelen nedi byen her... Dem blanda ikke 2 komponent på sprayboks... Dro til tønsberg å der gjorde dem det.. Den som ligger rett ved farmanstredet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildamun Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Sikker? finner den fortsatt ikke jeg. bare lack stift i min farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Egil Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Mekonomen har alle BMW fargekoder på sprayboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå