Stian_B Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 -Fjærbein E30m3, reine uten demper og fjær, kun fjærbeinet. -Topplagre E30m3. Hvis noen har, kontakt meg gjerne på pm el sms El sleng inn en melding her TLF: 48109805
Rogeren Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Jeg har 4 stk dyser fra volvo b23 eller 230 et, som skal flowe det samme som evo dysene, men med et annet bosch-nr. Jeg har kjørt med disse på min s14 2,5, men nå har behovet meldt seg for større... Send meg en pm eller aller helst en mld på 41444041, så skal jeg finne nr og ta et bilde av dem og sende deg på mms... Er ikke i nærheten av disse før mandag, så send gjerne mld i løpet av dagen der om det er interresant...
Stian_B Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Høres ikke dumt ut, veit du hvor mang cc de er på? jeg skal ha de på min 2,3l med kvasse kammer høykomp og carbonplenium... Har sendt deg sms....
Stramvaier Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg har et sett med 820 cc liggende ) skal ha dem på min men, hehe
helgeb Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg har et sett med 820 cc liggende ) skal ha dem på min men, hehe blir ikke det vel i største laget da??? trodde rundt 400 holdt til sugetrim jeg
Rogeren Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 De jeg har satt i er bosch "green giants", 440cc. org er 247@3 bar, mener den jeg har er 317@3 bar, mens SE (2,5) er 315@3 bar. Jeg skal kontrollere nummeret på mandag, så hører du fra meg. Hva mer skal du gjøre utover carbon og kammer? Regner med du skal finne på noe som lar deg kaste luftmengdemåleren veggimellom? Det er nemlig den største effektbremsen... Vet det er kjørt over 250hk med 2,5bunndel (vac strokerkit), milde kammer, 46mm spjeld og org plenum, med autronic smc. Faktisk den forrige motoren sprutet mitt satt på... edit: Dette er en grei side å se på flow o.l på, er en til ute å går, som har litt mer info, men finner den ikke i farten... http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Takker... ja høykomp og alpha N.... 800cc??? drøyt vel.... hehe da må du kjøre bioetanol hvertfall hehe.. hvis ikke har du ikke tomgang hehe men går sikkert... Ja en 317cc burde vel holde da sammen med justerbar trykkregulator så kan jeg jo kjøre opp trykket litt
Stramvaier Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Skal ikke kjøre alpha N jeg Stian, Kjøre Autronic SM4 jeg
Stian_B Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 har ikke asgt du skal det... hehe det var svaret mitt til roger så kom spørsmålet 800 cc hehe, men uansett kosleis sprut så blir det stort;-) hehe
Rogeren Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Tja, kommer jo an på oppsett ellers.. Autronic har veldig god styring av dysene, og klarer og gjøre det ganske bra med store dyser. Men det er jo et triks å ikke ha for store dyser da... Men 800cc holder til ca 530 hk ved turbo... f.eks... Om hoderegningen min virket som den skulle...!
Stian_B Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Hehe sant nok... men funker sikkert..;-)men ang dysene er jeg fortsatt veldig usikker pga den sprekte... menvar det bare den ene som lokket var sprekt på? og litt av plasten? var det samme dysen el 2 forskjellige?
Rogeren Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 En med sprekt tupp, en annen med et stykke som mangler. Sistnevnte har jeg brukt et par år selv, og har funket greit. den med sprekt plasthette har jeg ikke sett selv før nå... Regner med den kan byttes over fra en annen dyse.
Morty999 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Skal ikke kjøre alpha N jeg Stian, Kjøre Autronic SM4 jeg alpha.N er jo bare en type map, som bruker TPS isteden for map sensor. alpha N er også i sm4..
Rogeren Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Jeg kjører alpha-n med autronic smc. speed density kjører tps + map +evt temp-korreksjon på luft og vann, alpha-n kjører kun tps, eventuelt med temperatur korreksjon. Blir forøvrig grei lyd med carbon-innsug....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå