Stian_B Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Er det jeg har lært også, hvilke sprut jeg får veit jeg ikke ennå. men har hvertfall fått handlet meg dyser så da trenger jeg kun fjærbein.. hehe
Rogeren Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Kan forøvrig anbefale autronic, jeg vet og at en i bmwccn kjører kms på sin s14, og er godt fornøyd.
Rogeren Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Fikk du tak i fjærben tilslutt? Skulle hatt et sett jeg og...!
Stian_B Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Trenger fortsatt fjærbein. og orginale topplagre.
Stian_B Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Har jo sagt over pm at gi meg en pris .... veit ikke hva de ligger på nå for tiden... Fint om du kunne gitt meg en pris så vurderer jeg.
helgeb Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 jeg har originale nesten nye topplagre liggende, disse er den typen en kan endre camber med 0.5 grad enten positiv eller negativ, ved å flytte innfestingsboltene. vet ikke helt hva di er verdt, mener disse var dyre nye,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå