Gå til innhold

Ta av interiørlister e46 320d. Hjelp,Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt av alle interiørlistene for lakkering. Men sliter med å få av dekselet som er på rattet. Det er eit 3 eika sportsratt. Noken som kan gi meg eit svar fort? Må bli gjort før halv 12 i kveld:0

Skrevet

3-eika sportsratt har eit deksel som er i samme farge som interiørlistene. Det er separat men får det ikkje av. Ser sånn ut:https://www.koed.no/2.2.asp?billede=3472_1_42994.jpg&id=42994&nr=1

Skrevet

Takk for linken.. Men det er det verste eg har vore borti.. Har gjort endel med bilen, men det her, off. Er jo ikkje mulig å få laus midtdelen av rattet/ airbagen.. Einaste eg har oppnådd er at den er heilt laus og at tuten henger seg opp no.. Blir dyrt ditta her. Berre for å få av det lille dekselet. Må vel ha nytt ratt no for å få det fast og skikkelig igjen.

Skrevet
Skal du ha av airbagen er det to torx skruer på baksiden av rattet.

På det gamle sportsrattet så er det 2 T30 torx ja, men på nye typen med rund airbag er det noen fjører som må klemmes inn. Vanskelig å treffe hvis man ikke vet hvordan. Brukte sikkert en halvtime før jeg fant fjørene, og da var rattet løst...

Hvis du bestemmer det for nytt ratt kan jeg på det varmeste anbefale M3-rattet. Tjukt og veldig godt å holde i :D:D

Skrevet

Facelift m-sport/M3--rattet fåes selvfølgelig i multifunksjon også. Har du ikke rund airbag må du ha denne også. Rattene ligger på 2-4K med airbag

Var plug og play i min 2000 mod. med trekant airbag originalt. Går et skille en gang i 99 da de bytta airbag styreenhet osv...

Skrevet

Da har jeg sikkert gammel styreenhet da min er reg. i begynnelsen av `99, men vil gammel kontakt passe med den nye airbag? vet du noe om det? det fungerer kanskje ikke å plugge i "ny" airbag på gammel styreenhet?

Skrevet

Tør ikke si noe sikkert. Prøv å søk på amerikanske fora e.l

Vil tro kontaktene passer, men vil få feilmelding på airbag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...