Gå til innhold

E28: hjelp ang. rustsveising i bagasjerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plukket ut dørkmatten i bagasjerommet og fjernt all lydisolasjon og der var det jaggu litt verre enn jeg hadde forventet.

a3jj23vzjgkkdw7dm583.jpg

Området merket med rødt er hvor det er rustet, og området merket med blått er der det er verst.

På bildene så har jeg skrapt bort alt som var løst, og så har jeg pusset med maskin og vasket.

Jeg frykter at det er såpass ille at hele gulvet bør byttes ut.

Noen her som har gjort dette før? Lurer på om det holder å plukke ned bensintank og eksos, eller om hele bakstillinga må ned?

Har ikke plass eller kunnskap til å fikse dette selv. Noen som vet om noen i nærheten av Molde som tar på seg slikt arbeid?

90s2bsyq0hag8dlb3e2m.jpg

hmes5znwvw1gth0r0jxb.jpg

0i30232pi8o6dxo65rsk.jpg

8xrqiohdda25c9mkvl1y.jpg

jk9dke7bbc4ik6gzfhs9.jpg

g7yud3edwxhokhss89yg.jpg

7qztudaltrb86in4dah6.jpg

Skrevet

Ser ut som grarust og bør skiftes. Vil du ha orginal profiler er det tidkrevende og kostbart, vil du bare ha kappet ut og inn med nye rette plater behøver det ikke ta for lang tid.

Kan jo høre med BMW om det er mulig å kjøpe gulvet om det er en fin bil.

Skrevet

Vil jo helst ha orginalt gulv.

ser på GS at de selger reservhjulbrønnen og gulvet ved siden av (der batteriet står) men finner ikke gulvet forran der.

Om noen har e28 med strøkent gulv i bagasjerommet som skal hugges så skrik ut :)

Skrevet

fine bilder lengre opp her :P alltid like kjedlig og finne rust.. ser heller ikke den delen der i etk så må nok kjøpe den delen fra en delebil eller lage selv.. kjedlig jobb da det er litt prakketter inner skjermer osv som sitter i den plata der sikkert.

er din e28 en orginal m5?? er bare de som har bateriet baki så vidt jeg vet og det så ut som at ditt sto der orginalt:P

mvh Halfdan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...