OLEZZ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Ønsker å kjøpe dører til coupe. Med eller uten trekk. -0 rust. -Med nøkkel riper har ikke noe å si bare det ikke er fullt av bulker og store sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har to stk til salgs. Se link i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Er det el vindu? Ser ut som det er et par sår på dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Btw: alle coupe'r har el vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er el.vinduer ja! Fører døren har et sår som på bildet. Det som er av rust er avbildet på pasasjer døra. Det er også flere riper, men i og med at fargen ikke har noe å si regner jeg med du skal lakkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Mye skal du ha for de? og hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har 2 stk coupe dører i god stand .. komplette innvendig Holder til i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kom med bud! Bor i Skien i telemark. Der holder dørene til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Han over her skal ha 1000-1500 pr dør. Kan du matche det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 jeg kan matche det. jeg har 2 coupedører i lagunagrønn, 0 rust og strøkne i lakken. 96 mod. mangler vindusheismekanismen. begge er dine for 1800 + frakt v forskuddsbetaling holder til helt i syd, så de må nok sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Han over her skal ha 1000-1500 pr dør. Kan du matche det? Ja det skulle jeg da tro! Komplette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 jeg har føre døra, strøken. nylakka i fjord, å 2 dager etter så ble døra tatt ut. mangler innvendig trekk. Hellrot rød farge. 0 skader. 500 kr uten frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Han over her skal ha 1000-1500 pr dør. Kan du matche det? Ja det skulle jeg da tro! Komplette eller? Komplette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Opp. Trenger med nøkkler helst. Hvertfall fører dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Har ikke nøkkler men er komplette. Om du er interessert er det bare å sende pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå