sufii Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Er det noe problem å skifte hele slangen? Som går fra motoren og inn til belgen? Denne luft slangen altså. Har fått sprekk i denne å. Noen tips til hvordan jeg kan få reparert dette? Slangen koster 109 kr på gs, men da er problemet hvordan du skal demontere og montere. Har skrudd en del bil selv, men sliter litt når det kommer til slangen under motoren.
dr.felix Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 er det slangen som går fra insugsbelgen til tomgansregulatoren? eller er det den som går fra ventildekslet til insugsbelgen? om det ikke er den, sjekk den og. den løser seg opp med tiden en annen slange du bør sjekke (når du først er igang....) er den fra tomgangsregulator til selve insuget. når det gjelder å demontere dette, så kommer du til (som plass) å ta ut tomgangsregulator med slangen til insugsbelgen mellom oljefilterhus og insuget. det er bare å trekke av den øverste slangen og ledningen på tomgangsregulatoren, skyve den ut av holderen sin mot torpedovegg. så er det bare å ta den ut med den nederste slangen på(den må ikke henge fast i insugsbelgen da....)
sufii Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Jeg tror det er den slangen som går fra tomgangsregulatoren og inn til belgen. (Ikke den slangen som det kommer væske av, men den andre tørre slangen) Men for å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor jeg finner tomgangergulatoren på m50 motoren. Prøvde å lete litt igår, men fant den ikke. Så denne slangen sitter i tomgangsregulatoren, er det langt nede i motoren eller?
S.Nilsen Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Jeg har liggende til en 320i 91 modell. med NULL feil Pm viss int Luftmengdemåler.
sufii Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 LMM måleren min er helt fin, men bare belgen som stikker fra denne og inn til motoren som er defekt. Ellers takk
sufii Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Nå har jeg byttet slangen som stikker fra tomgangsregulatoren og inn til belgen. Også har jeg dynket LMM med startgass på trådene og alt. Men nå går den trolig mye bedre, men merker noen ganger av bilen ikke vil reagere når jeg presser gasspedalen. Dette har jeg lagt merke til skjer bare når jeg nylig har startet bilen. Etterhvert blir den bedre, men fremdeles noen ganger dette skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå