316 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Boble er kjempetrivelige biler å kjøre. I sommer har jeg selv lagt noen mil bak meg i en nyoppusset boble fra 66 ! Lykke til med salget.
pengelek Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Boble er kjempetrivelige biler å kjøre. I sommer har jeg selv lagt noen mil bak meg i en nyoppusset boble fra 66 ! Lykke til med salget.Må si meg enig med deg der:) Utrolig morsom bil å kjøre! Synd den må selges pga utenlands opphold :/
raynik Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 hvor på sørlandet bor du?? kan tenke meg å se på den...
pengelek Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 hvor på sørlandet bor du??kan tenke meg å se på den... Bor i Grimstad. 5 mil fra Kr.sand imot Oslo. Bare å komme å se på den, passer når som helst for min del.
raynik Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 ok... har forresten bodd i Grimstad ettpar år.. kommer til kristiansand i slutten av neste uke..
pengelek Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 ok... har forresten bodd i Grimstad ettpar år.. kommer til kristiansand i slutten av neste uke..Åja, sier du det:) Hvor da i Grimstad? Ok, ønsker du å komme til Grimstad etter Kr.sand eller skal jeg møte deg i Kr.sand?
raynik Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 bodde i bieheia... helt på toppen... jobba også på fat lady lenge.. jikk på teknikkern der.kan komme til grimstad jeg.
pengelek Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 bodde i bieheia... helt på toppen... jobba også på fat lady lenge.. jikk på teknikkern der.kan komme til grimstad jeg.Jøss sier du det ja:)
raynik Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 vist vet jeg de..godt kjent i området. kommer ikke hjem til kristiansand før torsdags kveld.. så kansje helga passer.. skulle egentli hatt meg noen pils i Grimstad samtidig..ehehe
pengelek Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Okei;) Du er ifra kr.sand da eller? Ja helga passer fint det. Er en annen som er intressert også. Tror han er ifra Horten, men du kan få se den først så du har førsteretten på den om du er seriøst intressert i å kjøpe? Pils i Grimstad på en fredag når det regner er dødt!! hehe.. men derimot lørdag funker fett!
raynik Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 neida bare jobber i Kristiansand, bor der noen månder i året... Bor egentlig i Nord Norge. har du salg på bilen så ikke nøl med å selge... men kan tenke meg å se på den i allefall. har mye kjentfolk i Grimstad så tenkte å ta hele helgen der... gir en lyd når jeg er på land..
pengelek Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 neida bare jobber i Kristiansand, bor der noen månder i året... Bor egentlig i Nord Norge.har du salg på bilen så ikke nøl med å selge... men kan tenke meg å se på den i allefall. har mye kjentfolk i Grimstad så tenkte å ta hele helgen der... gir en lyd når jeg er på land.. Ok, da så. Regner med at bilen ikke er solgt innen neste helg.
pengelek Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 neida bare jobber i Kristiansand, bor der noen månder i året... Bor egentlig i Nord Norge.har du salg på bilen så ikke nøl med å selge... men kan tenke meg å se på den i allefall. har mye kjentfolk i Grimstad så tenkte å ta hele helgen der... gir en lyd når jeg er på land.. Var det denne helgen, eller neste helg du kom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå