-Erik- Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Ønsker å kjøpe en slik en Om noen har en som virker ta kontakt Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hhaha, slik en hadde jeg.. FUn å spille mario på ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Ja! Hadde vært kos å fått tak på en slik en igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 hadde du spurt for et år siden hadde jeg hatt en.. men den har de hjemme kasta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Mange av de til salgs på finn og qxl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 hadde du spurt for et år siden hadde jeg hatt en.. men den har de hjemme kasta nå Kastet o_O Nei og nei! hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Har lyst på en jeg og, men det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Ingen her inne som har en slik liggende å slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 verste av alt at en bruktforetning ca 5 km fra der jeg bor har en slik en stående til salgs. Så den rett før helga da jeg var innom å snoket. de selger alt mulig rart. Tror de skulle ha en 100-150 kr for den om jeg ikke tar feil. Og inni sto det Super Mario 3 Gi meg en besked hvis jeg skal plukke den opp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Pm Sendt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Bare et tips, men om du kjøper deg en Nintendo Wii kan du spille alle gamle NES spill, og da slipper du å blåse deg ihjel på spillene hver gang du skal spille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Er ikke disse verdt endel? Jeg har en liggende. Mener å huske jeg så en amerikansk side hvor de ble solgt for nærmere 10 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Er ikke disse verdt endel? Jeg har en liggende. Mener å huske jeg så en amerikansk side hvor de ble solgt for nærmere 10 000? Det er nok noe høyt, men fjerne en null så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Er ikke disse verdt endel? Jeg har en liggende. Mener å huske jeg så en amerikansk side hvor de ble solgt for nærmere 10 000? Jeg mener også å ha hørt noe slikt. Synd egentlig, for ca ett år siden solgte jeg min egen NES i mint condition med 2stk håndkontroller, den pistolen til duckhunt, og endel spill. Dette gikk for kr 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Har orginal NES konsoll, 2 stk håndkontroller og pistolen til Duck Hunt jeg og ; )) Pluss endel spill. Sparer på det til jeg kan tjene på det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå