leif harald Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 okda, jeg vet ikke. haster ikke med å selge. er i nordsjøen til onsdag også så får ikke sent noe før det
mAZE Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Så lenge det er bud som gjeder, så må du nesten ha en slutt dato for auksjonen. Så da er den onsdag som kommer?
leif harald Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 får se hva budet er på fredag da mAZE
mAZE Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Den er grei.. Jeg er ihvertfall interessert. Så ikke selg de før du har snakket med meg.
leif harald Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Den er grei.. Jeg er ihvertfall interessert. Så ikke selg de før du har snakket med meg. Går ikke innpå her å sender deg en pm men m-alpin er her å vil hente de feks. kom med et bud du
mAZE Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Da vant jeg visst jeg, så da kan du sende i oppkrav til meg.. Adressen har jeg sendt på PM...
leif harald Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 bud på 800 fra m-alpin Edit: da var de solgt
mAZE Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Pokker å a gitt. Hadde håpet å få disse, men var borte i gårkveld og fikk ikke økt budet mitt. Dumt det da. Du får si ifra om du kommer over fler, eller har.. For skal ha slike.
leif harald Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 Jeg har et sett til, men må få taki nye til meg selv først i tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå