TobyT Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hei! Har ett sett med 4 alufelger som forrige eier har brukt som vinter felger. Den ene felgen har en tydelig bulk i bakkant - denne tok jeg med til Felgservice Norge i Askim for retting. Etter et lite forsøk sprakk felgen i bulken og jeg fikk beskjed om at det var en "italiensk drittfelg - har ikke tid til å se mer på det - god helg!". Men han sa ikke noe om at det var mulig å sveise dette, og jeg tenkte ikke på å spørre videre. Er det noen som har erfaring hvor felg med noe liknende sprekk har blitt sveiset? Er det noe å gjøre med dette? Tar gjerne mot tips og info hvis noen har dette! Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 det skulle vel ikke være noe problem å fikse. hadde en verre felg som ble fikset jeg. ble gjort i sarpsborg. husker ikke navn på firmaet som gjore det her og nå desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Ikke noe problem. Bor et hull i enden av sprekken slik at den ikke sprekker videre. Så kapper du rett inn med ei kappeskive,slik at det blir ei fuge å sveise i. Men rett opp felgen først da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Takk for svar begge to! Bra at dette kan fikses for jeg har ikke plass til disse felgene så jeg hadde håpet på å få solgt dem. Får google litt å se hva jeg finner av felgopprettere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå