SofaKingFresh Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Okei, her kommer noen bilder av min kamerat sin E36 318, og min E34 525. Jeg er ingen mesterfotograf, så ikke klag på bildene. Hadde ikke tripod heller, så bildene ble ikke helt "stø". Uansett, her er bildene Og bildet jeg ble mest fornøyd med, og bruker som bakgrunn; Ris kan dere koke dere til middag, mens ros blir mottatt med stor takknemlighet! -Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Tøff bil du har. men fjern merkene på kanalene og bytt ut de sorte felgene. helsorte felger ser ille ut.Ser ut som du kjører med originale stålfelger. men det er min smak da. Ellers så var det e pen bil så det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Tøff bil du har. men fjern merkene på kanalene og bytt ut de sorte felgene. helsorte felger ser ille ut.Ser ut som du kjører med originale stålfelger. men det er min smak da. Ellers så var det e pen bil så det ut som Hehe, joa, jeg kommer ikke til å kvitte meg med felgene med det første. Og merkene på kanalene syntes jeg gjør noe mer med utseende på den. Har alle ideene i huet mitt Må bare bli ferdig med alt, så blir alt perfekt i MINE øyne. Men det er bra ikke alle har samme smak Felgene ser mye bedre ut i virkeligheten forresten. Får det ikke ordentlig frem på bilder. Men ja, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Liker denne bilen veldig godt jeg da. Syntes selv at felgene ikke var fine i sort i starten, men de passer jo helt perfekt til bilen da. Jævli smukk bil Har blitt vant til disse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Joda vær sin smak. og bra er det. men grunnen til at jeg ikke liker sorte felger er at i fart.(spesielt sett fra siden) så ser det ut som om man kjøre med 15" stålfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 ikke så galt, litt får mørkt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Hele greia med min bil er jo å sote mest mulig, og få den så mørk som mulig. Derfor sorte 18", og nye sorte hella frontlykter. Etterhvert blir rutene sota, og muligens mørkere lakk. Får se hvor mye jeg får spart til lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Må huske å spare litt til kompressor også da Martin Det blir bare så SofaKingFresht Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Hehe, tror ikke det blir på en 2,5liter Må se litt hva som skjer til sommern, når pengene kommer! Har så mye planer for den stakkars bilen Tenkte jeg skulle kjøre forbi deg istad for å se på tralla di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Skulle hente den i dag, men blir til Onsdagen, skal ut å hente den i 8tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Elsker den bilen din Martin! Må ikke finne på å bytte ut til noe lysere felger!! Sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hele greia med min bil er jo å sote mest mulig, og få den så mørk som mulig. Derfor sorte 18", og nye sorte hella frontlykter. Etterhvert blir rutene sota, og muligens mørkere lakk. Får se hvor mye jeg får spart til lakk. Når du har hvite dekaler så kan du jo videreføre med hvit kant på felgene, bare for å bryte det sorte bittelitt. Tror det ville blitt tøft. Og kanskje litt mer senk forann. Ellers en fet E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Likte denne jævlig godt, ikke finn på å bytte bort de mørke felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Fine bilder - hvertfall det siste Mørke felger var stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Hele greia med min bil er jo å sote mest mulig, og få den så mørk som mulig. Derfor sorte 18", og nye sorte hella frontlykter. Etterhvert blir rutene sota, og muligens mørkere lakk. Får se hvor mye jeg får spart til lakk. Når du har hvite dekaler så kan du jo videreføre med hvit kant på felgene, bare for å bryte det sorte bittelitt. Tror det ville blitt tøft. Og kanskje litt mer senk forann. Ellers en fet E34 Hmm, mulig jeg skal prøve det? Tok av felgene idag og satt de i garasjen, og fikk slengt på vinterdekk! Nå kan jeg endelig fikse de opp litt, så jeg skal prøve det du sa, med hvit kant Nytt senkesett ligger baki bagasjen! Hehe. Lapin Kulta: Takk skal du ha Sonic: Takk skal du ha! Er fint å bruke som bakgrunn Noe rart ved det. Kjipt med alle vakseripene og div, menmen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå