Gå til innhold

Bitteliten photoshoot :)

Share

Anbefalte innlegg

Okei, her kommer noen bilder av min kamerat sin E36 318, og min E34 525.

Jeg er ingen mesterfotograf, så ikke klag på bildene. Hadde ikke tripod heller, så bildene ble ikke helt "stø".

Uansett, her er bildene :)

IMG_1799.jpg

IMG_1753.jpg

IMG_1758.jpg

IMG_1769.jpg

IMG_1775.jpg

IMG_1781.jpg

IMG_1802.jpg

IMG_1809.jpg

IMG_1793.jpg

Og bildet jeg ble mest fornøyd med, og bruker som bakgrunn;

IMG_1815.jpg

Ris kan dere koke dere til middag, mens ros blir mottatt med stor takknemlighet! :)

-Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har. men fjern merkene på kanalene og bytt ut de sorte felgene. helsorte felger ser ille ut.Ser ut som du kjører med originale stålfelger. men det er min smak da. Ellers så var det e pen bil så det ut som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil du har. men fjern merkene på kanalene og bytt ut de sorte felgene. helsorte felger ser ille ut.Ser ut som du kjører med originale stålfelger. men det er min smak da. Ellers så var det e pen bil så det ut som :)

Hehe, joa, jeg kommer ikke til å kvitte meg med felgene med det første. Og merkene på kanalene syntes jeg gjør noe mer med utseende på den. Har alle ideene i huet mitt :) Må bare bli ferdig med alt, så blir alt perfekt i MINE øyne. Men det er bra ikke alle har samme smak ;) Felgene ser mye bedre ut i virkeligheten forresten. Får det ikke ordentlig frem på bilder. Men ja, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia med min bil er jo å sote mest mulig, og få den så mørk som mulig. Derfor sorte 18", og nye sorte hella frontlykter. Etterhvert blir rutene sota, og muligens mørkere lakk. Får se hvor mye jeg får spart til lakk. :)

Når du har hvite dekaler så kan du jo videreføre med hvit kant på felgene, bare for å bryte det sorte bittelitt. Tror det ville blitt tøft.

Og kanskje litt mer senk forann.

Ellers en fet E34 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia med min bil er jo å sote mest mulig, og få den så mørk som mulig. Derfor sorte 18", og nye sorte hella frontlykter. Etterhvert blir rutene sota, og muligens mørkere lakk. Får se hvor mye jeg får spart til lakk. :)

Når du har hvite dekaler så kan du jo videreføre med hvit kant på felgene, bare for å bryte det sorte bittelitt. Tror det ville blitt tøft.

Og kanskje litt mer senk forann.

Ellers en fet E34 ;)

Hmm, mulig jeg skal prøve det? :)

Tok av felgene idag og satt de i garasjen, og fikk slengt på vinterdekk!

Nå kan jeg endelig fikse de opp litt, så jeg skal prøve det du sa, med hvit kant :)

Nytt senkesett ligger baki bagasjen! ;) Hehe.

Lapin Kulta: Takk skal du ha :)

Sonic: Takk skal du ha! Er fint å bruke som bakgrunn :D Noe rart ved det. Kjipt med alle vakseripene og div, menmen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...