hardrocxsludge Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Heisann, har et ganske pent grått skinninteriør som selges ! eneste jeg har å si er at funksjonen til å legge ned ryggen på sete på høyresiden har gått ( mulig bare mekanisme som har hoppet av , men har ikke sett noe på dette i og med at setene står i bilen enda ) og dørtrekkene er ikke 100 prosent . begge dørtrekkene har en sprekk på 4-5 cm ved låsepinnen . og dørtrekket på høyresiden har lommen i nedkant begynt å bli dårlig ! Ellers er alt tipp topp ! PS det er varmeseter og de har sittet i en coupe Kom med bud !
hardrocxsludge Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 ingen som vil ha skinn ?
Custom Edition Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 typisk..er på utkikk etter grått skinn..MEN til E39 lykke til med handelen! Ser fint brukt ut
hardrocxsludge Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 hvor holder du til hen? Holder til i Hobøl i Østfold !
hardrocxsludge Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 typisk..er på utkikk etter grått skinn..MEN til E39 lykke til med handelen! Ser fint brukt ut Skinnet er ganske ryddig ut det ja ! Får håpe noen er interessert, for er synd at det bare står der vet du ! Det var jo synd det da, skal ikke alltid være så greit når man er op utkikk etter noe . Hjertelig takk
hardrocxsludge Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Skinnet går billig, synd at det bare skal stå der !
knut olav Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hei, jeg er interessert i skinnet. Hvor mye/lite skal du ha for det. TLF 91818345
hardrocxsludge Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 det er solgt for 2500 ,- desverre . skulle plukkes opp idag men har ikke hørt noe ! om det ikke skjer noe skal jeg gi deg beskjed Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå