ovangs00 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hva er forskjellen på en 320i og en 320si?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Gamle kjøreskolen min dette ikke feil på glattkjøringen den Hehe:) ja, kjøpte den med din trafikkskole i sandnes:) Hva er forskjellen på en 320i og en 320si?? http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_E90#Sp ... aven_320si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 GS har jo masse tøft i år. 20" hadde vært tøft på bilen din tror jeg.De har jo bbs lm kopier i 19", grei kant på de, ihvertfall bak De blir enten felger med kant eller Breyton Race GTS.. Synds de er tøft med kantfelger og max senk:) meeen, Breyton Race GTS hadde vert fint og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Breyton er kule felger det, men de forsvinner litt pga. du har mørk bil hvis du skal ha de mørke også... Du har ikke sett på de Infinity som kommer på GS i år? syns de er ganske kule, de me grå senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Litt update. Har kjøpt Carbon luftstyring med konfilter og GS-performance foring kasterstag frå GS Har montert filtere, lyde av motoren var mye betre:) Foringen skal jeg montere neste veke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Stilig bil Blir tøft med justerbart og nye felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Stilig bil Blir tøft med justerbart og nye felga Takker:) Ja, har tenkt og kjøpe justerbart senkesett først.. siden jeg ikke klarer og besteme meg for felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå