arne-vig Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Noen som har noen bra bilder av en e36 med 40mm senking. Vil ha den litt lavere, men ikke for lav og lurer på hvordan dette hadde sett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Ikke kjør 40/40. Blir for høy forann i forhold til bak... Her er min med 60/40 senk. (har 70/40 nå) og du kan jo sikkert se for deg hvor snålt det hadde sett ut om den var 2 cm høyere forann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 kjøp justerbart.! får du den slik du vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Ikke kjør 40/40. Blir for høy forann i forhold til bak... Her er min med 60/40 senk. (har 70/40 nå) og du kan jo sikkert se for deg hvor snålt det hadde sett ut om den var 2 cm høyere forann. Så jo veldig bra ut med 60/40 ja. Men det blir ikke problem hvis det er litt dårlig vei med tanke på under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Må jo tenke seg litt om. Men jeg ar ikke hatt noen problemer til å i hvertfall... Og man må jo lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 jeg kjørte med 50/25 senk på min gamle 320.. syns det ble akkurat passe lavt til at bilen er brukendes og at det såg bra ut. hjulene kom akkurat likt i hjulbuene bake og framme. her er et dårlig bilde.. alt jeg fant i farten. felgene er forresten 9,5x18 og 8,5x18 med 225 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå