Gå til innhold

"Tikkelyd" 96mod E39 520ia

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

driver og lurer litt på en E39 520ia med 177km på telleren..

Det som eier sier er at han hører en tikkelignende lyd når han står ved venstre framhjul..første som slår meg er at det er en ventilløfter,men har i tillegg hør at det kan være ei reim i området der som kan lage en tikkelyd :?:

han sier at han ikke hører lyden inne i bilen,ikke ved kjøring eller når han åpner panseret..da overdøves tikkingen av motorlyden generelt..

har selv god erfaring med ventilløftere som henger og det er ikke akkurat en rimelig jobb og skifte..har ikke bestemt meg for og reise og se før jeg kanskje får noen tips og råd om hva det kan være foruten ventilløfterne..

setter pris på tips og svar fra eventuelle mekanikere som kjenner disse bilene inn og ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare det er merkelig at han ikke hører noe tikking inne i bilen..måtte skifte på coupe`n jeg hadde for noen år siden å den hørte du tikkinga noe grønnjævlig når du satt inni bilen på tomgang..

han hadde bilen inne på verksted for en stund siden og ba de sjekke hva det var..de ringte faktisk tilbake til kunden og spurte hvilken tikking?? :lol:

men de hørte den til slutt uten og kunne si konkret hva det var... :roll: (ikke bmw-verksted)

så det høres veldig snodig ut..er ikke lysten på å skifte 24 løftere rett etter jeg eventuelt har kjøpt den.. motorens KAN jo hjelpe..men ikke sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...