Gå til innhold

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pent, pent, pent!

Det går vel ann å skru den ned litt mer foran, veeeeh? :)

Litt til går jo ann. hehe. Skal se hva jeg får til neste gang jeg skal ut med den. Tror det blir neste helg.

Skrevet

Daaa gleder jeg meg til å se ;)

Min var også superhøy foran og ganske så lav bak når jeg kjøpte den. Det blir litt feil.

Kom med bilde så fort den har falt ned litt foran! :D

Skrevet

Min var også så lav bak som på bildene dine, men måtte få den opp ca 1,5cm igjen. Gikk ikke an å kjøre med den noen steder uten at det subbet i dumper. Og da subbet felgkanten i skjermbuen og det er fy, fy! Jævla innkjørselen til boligfeltet vårt ligger i en helling og veien går oppover, så subber ekstra bak #-o

Jeg vil også se flere bilder! :D

Skrevet

Jeg blir aldri lei av å se bilder av E30 M-tech ll. Og bilen din ser fantastisk ut på bildene. Som Torek sier, når bilen blir droppet 3/4 tomme fremme blir det julekveld :)

Skrevet

Problemet er vel at den kommer til å bli for lav foran og ikke mulig å kjøre med.. Så kan hende jeg må heise den litt i baken istedenfor. Men vi får se på begge delene.

Skrevet

Ja alt er til salgs for rett pris vettu Raymond. :) Og jeg er ikke sen om å selge ting jeg. Men billig, nja, det blir den nok ikke. hehe.

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har det blitt ett par bilder igjen. Lenge siden de ble tatt, men har vært litt treig med å få lagt de ut bare. :D Det kommer fler etterhvert.

DSC_0117_hdr_ramme.jpg

DSC_0116_hdr_ramme.jpg

DSC_0111_hdr_ramme.jpg

DSC_0109_hdr_ramme.jpg

DSC_0107_ramme.jpg

Skrevet

OZ Futura er for pyser! ;)

Deilig bil mAZE! Du har skrudd ned litt mer foran nå siden bildene fra forrige side? Eller er det bare synsbedrageri? Uansett..nå ser det iallefall ganske så veldig bra ut ;)

Skrevet

Har faktisk ikke gjort noe med den. Så var nok bare en annen kameravinkel som skulle til. :)

Og OZ Futura er jo de eneste felgene det går ann å ha på en E30.. :D hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...