Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Gratulere så mye.. Får vel prøve å få tatt meg en tur til Gjøvik snart og tatt en norge sammen og sett litt bil ;)

Jeg det synes jeg du jaggu burde gjøre.... :D Lenge siden nå..

530dE39: Den blir dyr.. 120-125k ett sted tenker jeg.. inkl felgene da. Koster jo 1/4 bare de.

R Andersen: Takker.. Ja har letet ei god stund nå gitt.

Torek: Er med på en photoshot jeg vettu.. Vi får finne en dag det passer neste år. :)

Sandersen: Kanskje røde baklamper ja. Får se. evt sotede. Og da ratt og nyrer. Utenom det er det ikke noe som skal gjøres.

Espen M33: Ja visst. Hehe. Erik var meget behjelpelig. Var å hentet den i dag. Hyggelig fyr det.

FTE: Nydelig farge om jeg så må si det selv. :D Og ja, dette er bilen som felgen-garage har avbildet. Og som nevnt er dette "prøveskilter" i tyskland.

Kjørte den hjem i dag, og hadde helt glemt hvor artig E30 er å kjøre. Å for en lyd a gitt. Synd det er vinter nå, ellers skulle jeg kjørt så mye mye mer. Fikk vasket av litt salt i dag. Skal vaske den skikkelig i morra. prøve å få tatt noen bilder innvendig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som stakk av med denne ja, så på denne i tyskland selv, ikke dom pris heller på den, var felgene med i prisen?

Om du leser/leste annonnsen, så ser du hva som står/stod.. :) Altså, nei. de var ikke med i prisen. :) Men prisen på de stod i annonnsen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vasket bilen og fått knipet ett knippe dårlige bilder av litt av interiøret. (Ikke vasket innvendig)

Interiøret:

DSC_1519.jpg

DSC_1521.jpg

DSC_1523.jpg

DSC_1522.jpg

Motor:

DSC_1524.jpg

Hva kan brukes til å få vasket innsug og toppdeksel skikkelig? Det var ikke helt fine..

Raskt bilde av den utvendig også:

DSC_1525.jpg

Felger:

Og ja, blir stas å få på disse igjen

DSC_1527.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ser meget lovende ut! Gratulerer med skikkelig bil igjen Stian! :D Nå håper jeg bare du holder på den til neste sesong er over, du har en trang til å bytte ut disse E30'ene ofte :lol:

Det skal bli din en-hånd-på-rattet-toten-ragger-cruiser bil, eller skal det på med coilovers og piskes på bane? På tide å ta opp arven etter 328 kompressoren syns jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ser meget lovende ut! Gratulerer med skikkelig bil igjen Stian! :D Nå håper jeg bare du holder på den til neste sesong er over, du har en trang til å bytte ut disse E30'ene ofte :lol:

Det skal bli din en-hånd-på-rattet-toten-ragger-cruiser bil, eller skal det på med coilovers og piskes på bane? På tide å ta opp arven etter 328 kompressoren syns jeg 8)

Takker. Skal prøve å holde den frem til over sesongen.. Men har noen planer som innebærer denne og noe annet. :) Så får se om de planene går i boks en gang i fremtiden.

Blir forøvrig en ragger-cruiser dette ja. Kan ikke risikere å ødelegge så fin bil som denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det motorrommet så rimelig pent og ryddig ut. Jeg skal være hjertens enig i at det er ikke mange motorlyder som kan måle seg med vrælet av en m20b25 på 5500 rpm.

Motorrommet er ikke så bra som på bildet. Innsuget og toppdekselet er litt møkkete enda, så må ha noe litt mer skikkelig såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, etter bare 3 dager med bilen, så har jeg kjørt den til vinterlagring. Har bilen stående over hele Toten snart. En hjemme, en hos Bestemor(bmw'n) og bobla står på ett annet småbruk vi eier. (Står sammen med corvette'n den da, så ikke helt alene. Får legge ut ett bilde av det også, bare jeg får tatt.)

Får nesten handle en bil som jeg kan ha hos mutter'n og fatter'n også da. :D Har en under vurdering.

Og da ett par bilder:

DSC_0012.jpg

DSC_0014.jpg

Her står den trygt og godt i noen mnd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...