Sungam Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Etter å ha lest denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 fantastiske tråden følerr jeg meg ganske så dum som spørr om dette men men . Iaf jeg skulle ha fått skiftet noen bremseklosser på min bil 318i e46 99mod, og siden jeg har meget lite peiling på bil så vet jeg ikke helt hvor jeg kan plassere jack stand (husker ikke hva det heter på norsk ) da hadde jo vært greit å satt den der man jekker opp men da blir det liksom litt vanskelig å jekke opp bilen så hvor? Kom gjerne med en link til bilder etc så jeg kan se hvor det er nøyaktig. Og ja jeg veit at dette er noen man burde vite men jeg er amatør og jeg må vell starte en plass jeg også.
AlXz Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Har du orginal jekk så kan du bruke den? Har vel hull på siden av kanalene til denne? Bak kan du fint jekke opp etter differensialen, så sette bukker under jekkputene/festene der. Foran kan du jekke etter framstilling/travers f.eks. Men begynner fort å skli litt på jekken da. Du kan jekke etter jekkfester/puter, og så sette bukker under bærebro festene. Mange muligheter..
ThomasB Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Det er gummiputer under kanalen fremme å bak......på begge sider. jekk dær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå