m-alpin Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kjøpte for noen måneder siden en e36 coupe fra en på forumet. Meningen var en gave til madammen(å litt at jeg savnet min hvite coupe fra tidligere) bilen er en 1993mod 318is med 206k på telleren,import 07 tror jeg det var. har nå kjøpt: frontfanger bakfanger skjørter speil ratt dette fra en original m3 komplett sort elektrisk sportskinn originale lykter(zkw)foran røde/hvite bak Har nettopp begynt montering av dette så ingen bilder ennå slenge bare inn noen fra tidligere eier.. Byttes gjerne i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kjempefin konebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Pen coupe det der ja. Spurt meg for 5 år siden så har jeg sagt at rød BMW er det verste jeg ser. Men nå syns jeg det er knallpent. Spesiellt på E36 coupe Og e30 M3 da så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Grattis med fin bil! Stor fan av røde E36 coupe med svarte detaljer, så denne er helt etter min smak (og blir nok enda bedre med skjørt og bakfanger, samt resten av planene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Nice ! var jo litt av en gave hun ble sikkert kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 ville helst hatt hvit jeg,men nå er jeg litt spesiell sier fruen så det ble rød.. men jeg er da en av de få som mislike faceliftgrillen så den skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sifra om du skal selge de sorte facelift nyrene billig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Sifra om du skal selge de sorte facelift nyrene billig da de er carbon,de skal du få billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sifra om du skal selge de sorte facelift nyrene billig da de er carbon,de skal du få billig Høres bra ut send meg en PM når de er av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sifra om du skal selge de sorte facelift nyrene billig da de er carbon,de skal du få billig Høres bra ut send meg en PM når de er av. carbo er ganske trist vis man ikke gjennomfører en hel carbon look men min mening! ellers så flott kone bil du stikker vel av med den når sommeren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 jeg er da en av de få som mislike faceliftgrillen så den skal vekk En til her også! Hehe:p Veldig pen coupe dette! Med riktige planer Du får hilse å si grattulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 men jeg er da en av de få som mislike faceliftgrillen så den skal vekk +1 Veldig pen bil btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Sifra om du skal selge de sorte facelift nyrene billig da de er carbon,de skal du få billig Høres bra ut send meg en PM når de er av. carbo er ganske trist vis man ikke gjennomfører en hel carbon look men min mening! ellers så flott kone bil du stikker vel av med den når sommeren kommer. hehe,nei jeg solgte nettopp min e30 men angre alltid etterpå så bli nok en ny når jeg finne den rette ellers så trives jeg godt i mi familievogn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Blir gjort veldig lite med denne,da jeg aldri har tid så om noen er interressert i nesten ferdig prosjekt kan ta det på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå