SteffenM2 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Heisann! Er det noen som bor i Eidsvåg her inne? Jeg vurderer for tiden og hente en E30 der oppe, men trenger noen til og ta en titt på den for meg først.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19754874 Det er bilen det er snakk om, om noen kunne gjort meg den kjempe tjenesten og fått sett på den, så hadde det vært UTROLIG bra! Send meg gjerne en PM om du/dere har mulighet. Tusen takk på forhånd. Mvh, Steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Takk for tipset. drar å kjøper den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Takk for tipset. drar å kjøper den jeg Jaok. Ser ut som jeg har fått ordnet en til og ta en titt på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Takk for tipset. drar å kjøper den jeg Jaok. Ser ut som jeg har fått ordnet en til og ta en titt på den! Topp. Så ut som en meget kurrant bil til den prisen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Nettopp derfor jeg ble såpass intressert.. Har sendt han mail alt, trenger bare at noen får tatt en titt på den, så jeg ikke kommer opp og ser at bakstillinga har falt av pga. rust.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Nettopp derfor jeg ble såpass intressert.. Har sendt han mail alt, trenger bare at noen får tatt en titt på den, så jeg ikke kommer opp og ser at bakstillinga har falt av pga. rust..hehe Ja den hadde vert kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Nettopp derfor jeg ble såpass intressert.. Har sendt han mail alt, trenger bare at noen får tatt en titt på den, så jeg ikke kommer opp og ser at bakstillinga har falt av pga. rust..hehe bare ta med deg macgyver teip da kan fikse alt med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Haha, joda. Teip skal nokk med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå