morpheus Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kunne dette funka? en koselig 10" til venstre og forsterkere til høyre altså ikke tenk på det som er der fra før av, tok bare et random bilde fra finn legg merke til paint skills edit: tenkte da en løsning som fungerer og som er praktisk med tanke på bagasje osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 jeg tror det vil funke godt da jeg skal ha en Focal Utopia 8" på plassen der du har tenkt å ha ampene dine.Jeg skal dog ha forsterkerene nedi hjulbrønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheus Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Nice! Men hvordan tror du det hadde blitt med en sub på hver side? Tenker lydmessig altså, og ha forsterkerne i hjulbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 det kommer etterhvert.. har planer om en Utopia 8" til på andre siden så jeg har stor tro på at dette vil funke bra..Jeg skal i alle fall prøve så får tiden vise.Værste som skjer er at jeg må bygge om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Om du ikke har nedfellbare seter kunn skipose vil du få en båndbasskasse utav bagasjen noe som kan være uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 uheldig? forklar. hvor ville du ha plassert en liten 8" i en E46 coupe da? Jeg skal opprettholde mest mulig av bagasjeromsplassen da jeg har en kompis som sitter i rullestol. Jeg har nedfellbart baksete vell å merke. Det blir en 15 liters porta kasse på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheus Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Om du ikke har nedfellbare seter kunn skipose vil du få en båndbasskasse utav bagasjen noe som kan være uheldig. Hva mener du med båndbasskasse? Det er nedfellbare seter i E36 coupe Gman: Når er det du bygger dette her? Er interesert i hvordan ljuden blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 jeg holder på med å spille inn de nye høyttalerene på hjemme anlegget.Subwooferen kjøpte jeg brukt så den er ferdig innspillt.Jeg regner med at jeg skal få det inn neste helg.Må bare skaffe en MDF plate til å bygge kasse og amp-rack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Bandpass kasse..en 4.ordens kasse hvor du har en kasse både forran og bak elementet.Forrkammeret er portet mens "bakkassa" er tett. Hvis dette ikke blir tunet riktig vil du få rumle bass og lite nyansert og pen lyd. (mener jeg å huske.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheus Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Åkei... Har bestemt meg for å bare ha en sub, altså gjøre slik tegninga sier. Jeg (tror) jeg har satt sammen et duganes anlegg, men mangler forsterker(e). Kan noen titte litt på om dette fungerer, samt legge til en (eller flere) forsterkere? Sub: Kicker - Solo Baric L7 10 (2x2 ohm) Frontsett: Kicker - SS Series 56.2 Høytalere bak: Kicker - KS 5250 Headunit: Alpine CDA-105Ri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 tror du vil få stor glede av Audison LRX 4.5 og en LRX 1.1K,akkurat det samme som jeg skal ha i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheus Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 tror du vil få stor glede av Audison LRX 4.5 og en LRX 1.1K,akkurat det samme som jeg skal ha i min bil. Noe litt billigere hadde ikke skada =P Tenker jeg dropper høytalere bak, det kan heller komme senere Er jo jeg som skal kjøre bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Focal 1.800 http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16014 Focal 2.150 http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå