The_transporter Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Heisann, er det noen som vet om det holder med utskrift av senkefjører for å få senk godkjent? er ikke snakk om usakelig mye senk, tror det er rundt 40 om det holder, er det noen som kunne være behjelpelige med å anskaffe ? noen her som jobber på gsbildeler ? jeg har sendt gsbildeler.no mail, men de svarer meg ikke enda jeg nettopp har bestillt endel deler derifra skal se om jeg får skrevet nummeret på fjørene her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulriksen Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=go ... ngspapirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 åhh... stemmer det, hjulstillingskontroll ja, er ikke det en litt smådyr kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 1300 skulle de ha her for en slik kontroll, varierer litt i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 supersport 75142 (front) supersport 75148 (rear) slik var fjørene merket noen der ute som har tüv papirer?? pretty please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå