Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 ok. hvor i landet er hoksund da? byr 3000 jeg da Mellom Drammen og Kongsberg. Hvor er du? Tror dette er i tyngste laget for å sende med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Vet du hva den veier eller? posten sender vel bare opp til 30-35kg ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Den er tung... Tror den er "over grensa" desverrre. Vet ikke om det er andre man kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 joda, går nokk fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hva går fint? Datt ut jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 ops, min feil. går nokk fint å frakte me noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tapp olja ut av den så skal det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har du noen forslag hvem vi kan høre med. Du kan forresten få den for 3000. +frakt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 kommer ann på hva frakta blir. Sjekk med tollpost du Til karmøy i rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Du må sende diffen og baklokket hver for seg. Tipper frakten blir mellom 400 og 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Kikket på posten nå og maks er 35kg, kanskje det går. Hvis ikke kan jeg sikkert sende den "delt". Skal veie den i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 kommer ann på hva frakta blir. Sjekk med tollpost du Til karmøy i rogaland Har veid og målt nå. Blir ca 450 i frakt. Da regner jeg med at jeg deler den og sender baklokket for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 ok, såpass. Da venter jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBRace Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hallo, jeg kjøper diffsperra for 3000kr hvis den ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå