Holtermann Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hallo, det har seg sånn at madammen har planer om å gå til innkjøp av en 1-serie, 5 dørs. Noen som har noen erfaringer med disse ? Har en 2004 120d med det meste av utstyr som skal prøvekjøres nå i kveld. Men så kom jeg over DENNE Har ikke peilig på disse bilene, har det regner med det har vært en facelift mellom 2004 og 2007. Noe info ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Heisann, Hadde en 120D i litt over ett år og kan ikke si noe negativt selv. Det mest imponerende med bilen var effekt/forbruk og kjørekomfort.. Facelift på denne serien kom om jeg ikke husker helt feil i april 07, så den du har på annonsen er en som er før facelift. Du ser hovedforskjellen på baklyktene og eksos-endestussen.. Hadde jeg vært deg så ville jeg sett etter en med facelift, da får du 21hk mer motor og penere utseende.. Heller korte ned på "unødvendig" ekstrautstyr. Tror ikke du betaler så mye mer for denne modellen, men for all del det er jo en vurdering/smaksak. Har også en svigerinne som nå har en 116i fra 04.. Denne har hun hatt en del el/tekniske problemer med, så kanskje et tips å styre unna de aller første modellene..? Ang annonsen på finn.no: Litt morsomt (og typisk BMW) at de har proppet bilen med ekstrautstyr, men fortsatt bare el.vinduer fremme.. Noe som vel begynner å bli standard på Kia, Hyundai osv.. hehe.. Lykke til! Mvh Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå