bmwt Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 ekstremt sjeldent å finne denne med sperr i den utvekslingen,så tror nok du kanskje må gå for en annen utveksling
manta-a Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Må vel finnes noen som har,har m5 sperre no da,og det funke ikke i det hele tatt,for har jo maks 150kmt på den no,og ikke noe kurant når det e diesel,,,,kjøre jo i 30 i 4 hvis æ vil,,,
korny Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 kan du ikke bare sette sperredelen inn i tds klokke da? litt knot men mulig mener eg...
bmwt Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 kan du ikke bare sette sperredelen inn i tds klokke da?litt knot men mulig mener eg... det er fullt mulig jo,er man litt kyndig går det bra,har selv gjort slikt før
manta-a Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Joda e nok en mulighet det og da.Men hadd en liten plan om og bruke den m5 spærra te noe anna sjø=) Men finnes det noe oversikt over shims osv på de diffan på nett noen plass??
Eirik Viste Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Jeg kan skaffe en 525 TDS diff hos min nærmeste bilopphogger i Østerrike. Men det blir først neste gang jeg kommer tilbake derfra, og det er uti februar. Pris ca 4.000 kr. Dette er sjelden vare 525 TDS diffene har helt forskjellig hus i forhold til 525 og opp til M5. Helt andre fester og bare 4 bolter til mellomakslingen i forhold til 6 bolter på de andre. Hilsen Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå