funschnellfarer Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hei! Feil kjøpte K-MC camber, caster, toe adjust kit for BMW 316 og 318ti. -skulle egentlig hatt til BMW e36 318 is. I følge K-MC tabell passer disse ikke. Vet at foringens bredde er 30mm, altså det jeg har. Lurer på om noen eksperter der ute kan fortelle meg lengde målet for en 318is, eller om disse kan brukes i det helet tatt? lengden på disse er 55mm. bolten er 12mm. Skal kun brukes bak, indre foringen. Håper den har samme mål:) Takk for alle svar!
hagenisse Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hva skal du med dette på en E36? De har jo justering bak orginalt. 318ti er compact og de har et helt annet bakhjulsoppheng.
funschnellfarer Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Bilen er senket å er ikke mer justering å henta på bakhjula. settet skal også passe på 316 e 36. Spiser hjul.
plexxipuz Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 hvordan juster man camber på e36 orginalt ? har ikke sett så mye under der men? min sliter dekk innerst mot navet på begge sider.
hagenisse Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Sikker på at det ikke er til 316 compact? Camberjustering jeg har sett til vanlig E36 har vært helt annerledes.
funschnellfarer Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Man juster med to eksentrisk skiver som går igjennom en bolt. Denne er plasser helt nederst på bærearmen. En på vær side, de fleste bmwene som er senket sliter dekk innerst fordi det er ikke nokk justering, kjøpte derfor polyforinger fra turbofun, slik at man kan justere enda mer. Disse er ikke MONTERT. kan gi svar senere om dette var en suksess. Ut ifra partskatalogen til gsbildeler har jeg funnet ut at partnummeret på indre nedre, ytrenedre, øvre indre og øvre nedre foringer/bolter/gummi ring er det samme for sedan 316 og for coupe 318is. Men dette må taes med en klype salt
funschnellfarer Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Disse foringene passer ikke. Men er til salgs på " til salg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå