Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen skal selges, med tungt hjerte.

Har siden sist jeg skrev her, vært på EU-kontroll nå 16. Februar. INGEN feil.

Og min bruktbilgaranti hos IF har varighet til mai. (Skal kjøper ta over denne, må han være kunde hos IF også.)

(Kan evt. mot pristillegg kjøpe Bedre Bilbytte hos IF, ved salg.)

prisen er satt til 280.000,- (Ferdig prutet, men kan gi et lite avslag ved rask handel) og legger ved link til tråden om min bil: viewtopic.php?f=6&t=127520

Annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=21044850

Ønsker ikke innbytte og kun seriøse henvendelser.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Er dere interessert i å vite mer om bilen, kan dere sende meg en melding, så skal dere få telefonummeret mitt.

Bilen skal igjennom utvendig og innvendig bilpleie i løpet av våren.

Han som skal utføre det, er kåret til norgesmester innen bilpleie, og er administrator på dcn.no (Detailers Club Norge)

Skal også ta en oljeservice nå i løpet av våren (Beste fra Castrol som brukes såklart) - Og neste service på bilen om 10.000km, er oljeservice.

• 5 weeks later...
  • 5 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med salg :) Fikk du ordnet det med kassa? Hadde det bare vært manuell og helst noe annet enn titansølv, så hadde jeg kanskje endt på denne istedenfor, men er vel egentlig storfornøyd med denne jeg har nå da :D

• 3 months later...
Skrevet

Kassen hadde bare noen feilkoder som måtte slettes. Nye eier er visst veldig fornøyd med bilen, og ikke hatt noen problemer

Dette var en særdeles strøken og velholdt bil, både av meg og tidligere eiere.

Savner den jo fælt, men Audien gjør jo forsåvidt nytten sin den også. Er jo snart vinter, og jeg gleder meg til å prøve Quattroen for fullt ;-)

Nei altså jeg forstår hva du mener, det er veldig vanlig med sølv, og skiller seg ikke ut.

Jeg kunne tenkt meg sort, eller blå selv. Men det er ofte enten fargen og veldig mye annet som mangler, da er det ofte lettere å gå for utstyr og kjøreglede fremfor fargen..

Er jeg fornøyd nok med bilen, kan jeg alltids få den lakkert i min egen farge ;-)

Åssen går det med den nye bilen? Link meg videre til bilder ;-)

Er litt sjelden her inne om dagen, men setter på "overvåking" på denne tråden.

Skrevet

Jepp, men hadde sølv sist gang, og nå bestemte jeg meg nesten for at jeg ikke ville ha sølv med mindre jeg fant akkurat den bilen jeg skulle ha :P Var like før jeg fikk kjøpt en estorilblå E46 330ci clubsport i Tyskland, med alt av utstyr og 86.000 km på telleren. Men den ble solgt. Bilen min ligger det link til i signaturen min. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...