Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har G4s på versktedet, de er innom 2 ganger i løpet av natta å kikker, bevegelsesensor + kamera forran alle dører og porter. hjelper med skikkelig utstyr

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe selv en innbruddstyv er ikke redd for oransje varslingslys :)

men ett sterkt lys er kanskje effektivt, om naboer kan se bort til porten/døren når det tenner.. om man har verksted i ett industriområde så hjelper det lite da ingen "følger med" i vinduene:( desverre

kameraer er vel det eneste som fungerer, samt forsikring på innbo.

synd det er slik at man må vokte godt på tingene for å ha dem ifred

Skrevet

Forbanna irriterende det må være! Jeg hater folk som driver på sånn! Det er så fattig som det faen meg blir!

Du burde sitte der i noen netter på rad, med noen kompiser på lur, og håpe at de kommer igjen, for så å slå de 3/4 i hjel, dra de laaangt ut i ødemarka, knuse kneskålene dems, kle dem nakne, og la dem GÅ hjem:) Det hadde jeg gjort:D

Lykke til, håper de gir seg!

Skrevet
Vrient å gå hjem med knuste kneskåler :)

Nettopp:) Noe jeg har lært av fattern:D Altså, ikke at det er vanskelig å gå med knuste kneskåler, men selve planen =P

Skrevet
Et eller annet som gjør at skurken skjønner han er oppdaget er tusen ganger bedre enn ingenting. Ikke proffe tyver alle som holder på i den bransjen.

første gang var alarmen klippet ned, jeg hadde ikke koblet tlf sender på den, så jeg vet ikke.. de som holder på med sånt og vet hvad de skal ha med seg av verktøy og samtidig vet hvilke deler der er dyrest og lettest at få solgt er nok rimelig proffe.

og selvom jeg vet hvor delene befinner seg hjelper det svert lite å gå til politiet, når ingenting kan bevises blir det ord mot ord, og saken blir henlakt... jeg finner nok en lur måte å få mine penger tilbake

Skrevet

vis du er 100% sikker på hvem det er, så spre navn og adresser over internettet, da vet de klåfingra idiotene at de er oppdaga.

med det er kansje ikke så lett med tanke på personvern

Skrevet
vis du er 100% sikker på hvem det er, så spre navn og adresser over internettet, da vet de klåfingra idiotene at de er oppdaga.

med det er kansje ikke så lett med tanke på personvern

ikke så enkelt når du lever av å selge deler heller :roll: kan bare glemme det hvis man begynner på sånt...

Skrevet
Jeg sitter med samme inntrykk som deg "jonr-"

Forøvrig; om jeg var trådstarter ville jeg ikke valgt å annonsere på bimmers.no, og informere gud og hvermann om at jeg hadde installert overvåkningskamera.

Hvorfor ikke? Det har en preventiv virkning.. :wink:

Så lenge opptakene ligger utilgjengelig for tyvene (at de ikke kan ødelegge bevisene) så skal det vel være bra.

Preventiv virkning har det, selvfølgelig.

Jeg tenkte på sjansen for å få de som allerede har vært der flere ganger til å gå på limpinnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...