erikeng Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Har en 320 (E90) med vanlig business radio hvor jeg ikke får valgt aux på radioen til tross for at jeg har aux-inngang i midtkonsollen. BMW sier radioen må programmeres, men de skal ha 2800 kr for det. Noe dyrt synes nå jeg. Vet noen om disse bilene ble levert uten aux-inngang, men med selve inngangen montert? Hvis ikke mener jeg det burde være reklamasjon at jeg ikke kan bruke den jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Ren svindel hvis de skal ha 2800 kr for å programmere den inn.. Synes det hørtes merkelig ut at du ikke kan bruke den hvis alle ledninger er lagt opp. Blir jo helt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Forresten, ring importør av Bmw i norge og forklar problemet ditt. Regner med de ordner opp kostnadsfritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikeng Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Ja, jeg får prøve det. Men fikk inntrykk av at verkstedet hadde fått infoen fra BMW sentralt. Det virker jo uansett rart om bilen er levert med aux-inngang og at det ikke skal gå an å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 fant du ut noe av denne saken.? har samme opplegget på min. mn har ikkje testa inngangen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prehus Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå