wagon Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Noen som har nintendo Wii og trenger chip ? Har 4-5stk DriveKey til overs, og kommer inn ett større parti i løpet av kort tid. Det er den beste chippen til Wii, og går til ALLE wii-versjoner(DMS, D2A, D2B, D2C, D2C-2, D2E, D3/d2nothing / USA, JAP, PAL, KOREA), unntatt den aller siste GC2-D3-2! Om du er usikker kan jeg sjekke på ditt serienr hvilken versjon du har. I pakken når du kjøper: -DriveKey chip -2x Flex Kabel -DriveKey-sticker Kun kr 390,- inkl frakt. Enkel montering, 100% loddefri ! Om du ikke har lyst å gjøre dette selv kan maskinen sendes til meg så ordner jeg det. Da er prisen 690,- inkl returfrakt. Ta kontakt på PM om dette er interessant for deg
Dirty Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 hvordan fungerer denne mot det nye mario spillet ?
wagon Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 hvordan fungerer denne mot det nye mario spillet ? Alle chipper vil fungere med New super mario bros, men ikke før de har fjernet time-limit sperra fra spillet med en patch. Holder på å laste ned en versjon av spillet nå som skal være OK, renger med det er fikset nå.
wagon Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 2 igjen... kommer inn flere i neste uke også
Dirty Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Okei okei, Handler nok en av deg til uka, lei av å sitte å flashe xboxen så gira på en wii, så skal ta å handle en så kjøper jeg en chip av deg
wagon Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Okei okei,Handler nok en av deg til uka, lei av å sitte å flashe xboxen så gira på en wii, så skal ta å handle en så kjøper jeg en chip av deg Om du kjøper en av HELT nyeste modell fungerer ikke noen chipper. Da må du kjøpe brukt eller i butikk som har hatt liggende en liten stund. Helt nyeste er versjon D3-2 og fungerer kun delvis med softmod inntil videre, som ikke er beste måten å gjøre det på da det forsvinner ved oppdatering av maskin.
wagon Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 15stk inne nå Forsvinner fort, så skal DU chippe wii´en din send meg en PM.
-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hva vil det si å chippe den? At man kan laste ned spill fra nettet?
wagon Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Fått inn noen flere nå, send en PM om du trenger en slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå