e30 tic Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 selger et innsug jeg ikke har bruk for. har ikke stort posetivt å si om det annet enn at det følger med 535 spjeld og at det har stått på motor som bremset over 500hk i motorbenk er ikke trakter i det, rør er sveist rett på org runners. Bud mottas:) tlf 92089811 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norheim Custom Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Har du noen bilder ovenfra? Og hvilken vei sitter gass-spjeldet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Har du noen bilder ovenfra? Og hvilken vei sitter gass-spjeldet ? mye tyder på nedover, du ser dysehullene på bildet. det stammer fra den motoren, syns eg kan se trykk røret går inn i bunn litt på skrått har også trykkrøret som går UT ifra IC og inn på spjeldet. 3" alu som er krommet med uttak til dump, luft temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 jeg er åpen for bud. kan byttes i store dyser og slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 1000.- er bydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 trigger sensor og kabel? trenger du noe slikt noe? verdien på det er vell på rundt 1800.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 trigger sensor og kabel? trenger du noe slikt noe? verdien på det er vell på rundt 1800.- hvilken type er det da? eg skal kjøre 60-2 og org trigger er planen, og det har jeg liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Sensor og kabel er i fra ESPEN elektrohuset så det er skikelige greier. en slik en som lyser på signal. skal se om jeg finne noe info og linke til. Skal se om jeg får tatt ut et bilde og limt inn her. Men om du har trenger du vell ikke egentli. Har forøvrig TPS sensor til m20 turbobygge ifra ford om du trenger det. En EDIS coil og no anna tjafs liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Sensor og kabel er i fra ESPEN elektrohuset så det er skikelige greier. en slik en som lyser på signal. skal se om jeg finne noe info og linke til.Skal se om jeg får tatt ut et bilde og limt inn her. Men om du har trenger du vell ikke egentli. Har forøvrig TPS sensor til m20 turbobygge ifra ford om du trenger det. En EDIS coil og no anna tjafs liggende. litt info kunne vert greitt, men nå har det funka med orginalt så regner med det gjør det denne gangen og. edis tenning ser eg ikke noen stor verdi i desverre. kjekkest med penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Du får ikke tatt noe bedre bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 jo i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå