E.S Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Nå her jeg endelig fått kjøpt meg BMW, så tenke jeg kunne slenge opp noen bilder her:D Motor: orginalt: m50b20 Nå : m50b25 Extra utstyr som bilen er levert med: - M-tech understell - Orginal 20mm senk, -M-tech ratt -AC -Elektrisk takluke Sånn så den ut den dagen jeg henta den. Så bestilte jeg hvite blinkers og nye baklykter: Å i dag prøve monterte jeg de nye sommerfelga mine på en veldig skitten bil. Ting Som er jort: -Montert shortshift -Montert Xenon -Carbon Emblem -Powerflex i stabstag fremme og i travers -Skaffet Rondell d58 felger+ spacer -Grøftlys montert -Få inn M5 intriøret. -Fått montert m50b25 Planer for bilen: -Powerflex -Bakrutesenker -Turbo? Må bare komme med comments å tips om hva jeg kan gjøre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Se der ja Så hel å pen ut den 5,ern din Jeg liker de baklyktene der på e34 Bilen blir bra når du får klemt den ned litt mer mot bakken Så kan du vurdere å lakkere bilen helt ned på fangere og kanaler i bilens farge. Ser bedre ut. Jeg har for øvrig vinge til salgs til E34 se link http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=135370&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Ja den trenger absolut senk Har tenkt litt på vinge,men er andre ting som kommer først Men skal si fra om jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Ja den trenger absolut senk Har tenkt litt på vinge,men er andre ting som kommer først Men skal si fra om jeg skal kjøpe Den er grei, vingen går billig ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MVK Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fin e34 herre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Nå begyner d endelig og skje noe her i tråden å... Har gått til innkjøp av M5 skinn intriør og litt anna div. Kommer bilder når det blir montering:D Kom gjerne med tips til bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 E34 blir dritstilig med de rette modifikasjonene. Jeg vil foreslå V8-nyrer og M5 kjolpaket, som svenskene kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 E34 blir dritstilig med de rette modifikasjonene. Jeg vil foreslå V8-nyrer og M5 kjolpaket, som svenskene kaller det. +1 og evt. Sorte Hella DE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 E34 blir dritstilig med de rette modifikasjonene. Jeg vil foreslå V8-nyrer og M5 kjolpaket, som svenskene kaller det. +1 og evt. Sorte Hella DE? Har tenkt litt på Sorte DE lykter ja..tror det hadde blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Da har jeg fått i meg trunklip og noen powerflex foringer. Bilder kommer når det blir bedre vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Noe som du kansje kunne lagt til i lista de er ei lippe, det ser pent ut på e34'erne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Her er da noen bilder av intriøret jeg kjøpte =) Har også: dasj, m5 instrument, hatthylle, osv Noen som veit om det er mye arbeid å bytte dasjbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Flott interiør! Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Takker:D Måtte ut med 7k, fikk også med et M-Tech 2 ratt. Har montert powerflex foringer i krengestag framme i kvell. Bare å komme med tips å komentarer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 7K var jo kanonpris for interiør med alt! Og for å svare på spørsmålet ditt, JA det er mye arbeid å bytte dashbord Tar deg ca en hel dag om du jobber jevnt og trutt.. Men lurte på hvordan rattet ditt ser ut siden du har 93 mod med ///M ratt. Da skal det jo være airbag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå