Gå til innhold

"mAZE"s E82 rallycross. Oppdatering fra Vinjarmoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå begynner det virkelig å nærme seg. Men det burde det også. En uke igjen til vi er i Arvika. Og det står enda igjen endel småtteri som tar tid. Har fått lakkert DTM speil som blir montert i morra og holder på å lage ramme til sidevinduene foran. Vinduspusser og litt justering og veiing, så er det klart for prøveing.

Har fått startet og kjørt den litt på gården. :)

Og noen bilder:

ehfql826h2yrcwdsa6yb.jpg

fqs7gwaqo85bcmjj0esr.jpg

m1m0f9ygso5e8wbgiiar.jpg

ds5k9vl67roktur7huxr.jpg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, enn så lenge er det kun lakkert der. Skal få inn nyrer også, men de vi har fått passer ikke. Er til m-fangeren og det spørs om vi kan få dette til å se pent ut.

Så er da på utkikk etter originale nyrer. Skal også få på noe striper og reklame, så da begynner det å hjelpe.

Skrevet

Vi kan nok få til det. :) Disse blir solgt gjennom "oss" nå.

Lakkerte forøvrig felgene i dag, og har fått montert inn kamerafestet. Listene rundt dørene er laget, og rutene å dørene er også laget. Vinduspusser er på plass. Så nå gjenstår det ikke mye.. Går det meste ferdig i morra. Så er det godkjenning på tirsdag. Veiing i morgen. Trening på onsdag og torsdag. Drar kl 1000 på fredag til Arvika.

Når vi kommer hjem derfra, ser den sikkert ut som en dass igjen. :)

Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg i det hele tatt. Vilt at noen bygger rallycrossbil av det som for noen er en drømmebil på veien! Rått :D!

Skrevet
når skal du senke 123n og få på kerscher carmona 16"?!;)

du får ta steget du også maze;)

Spørs om det skjer altså, da dette er bilen etter bestefaren min. Tror jeg nesten må ha den som den er.. :)

Skrevet
Dette har jeg ikke fått med meg i det hele tatt. Vilt at noen bygger rallycrossbil av det som for noen er en drømmebil på veien! Rått :D!

hehe, ja med tanke på at glassfiber`n blir laga utafor stuevinduet dit så er det litt rått:)

disse bilene kommer til å gå fælt:)

Skrevet

film av oppstart? må få tatt bilde når den kommer ut, og får noe ny frisk luft :D

morro skue :) skal bli gøy, håper på å få sett dere i aksjon. skal dere kjører noen løpe her nede i vest agder etterhvert? mestermøte (konsmo) eller noe?

Skrevet

Gromt prosjekt!!! Ser jo deilig ut den coupen der :applause:

Stilig video fra 2009 du hadde mekka sammen også...

Men forventa vel egentlig å se en S14 Køhler motor oppi her :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...