mAZE Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Mulig det kommer to slike dit. Om den andre blir ferdig til da. Det er ennå litt uvisst, da denne jeg er med på prioriteres.
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 hvor er det du er fra, siden du muligens skal til Vikedal? Vikedal ligger ikke akoratt sentralt.. hehe
mAZE Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Er fra Toten. Reiser hele Norge rundt på kjøring vi. Skal til Melhus, Gardermoen, Vikedal, Dokka, Arvika, Strangsnes, Lånke blant annet neste år. Husker ikke hvor de andre stedene er i farten. Mulig det var Lyngås.
mAZE Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Da var bilen på plass igjen etter burbygging. Meget bra arbeid der.
mAZE Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 På den andre monteres plastikken. Tilpassing og bredding av skjermer/fangere/sideskjørt er i gang her.
Glenn-Andre Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Er det no særlig med helstøpt "styling" da det fort blir litt knuffing å fangere ol får seg en trøkk ? Ser bra ut i hvertfall
mAZE Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Som jeg skrev, plastikk under konstruksjon. Dette er da såklart ikke ett ferdig produkt. Det blir såklart delt. Det er bygget på ståldøra og stål for/bak-skjermer slik det er nå. Dette skal bare gjøres for å ta avstøpning. Alt som synes på denne bilen her skal bare rives av igjen når formene er laget. Og styling kan det jo nesten ikke kalles. den må bare være så bred.
Glenn-Andre Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Var derfor jeg skrev det i anførselstegn. Men om det skal deles igjen er det ikke noe stress
mAZE Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Nei dette er kun for å få noe å støpe former av..
tom arne Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Tror dette blir en værsting Sykt bra prosjekt
E36Cab1 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Veldig intressant dette! Hvor mange er dere som jobber med bilen(e)?
mAZE Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Det er vel i hovedsak 4 personer som jobber med disse to bilene.
RoaldJ Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 UTROLIG rått.. jeg kommer garantert til Vikedal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå