R Andersen Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Ønsker å kjøpre BBS RX i 8/9 x 17" til E36, men kan også være interessert i andre BBS-felger, og andre merker som er lette/sterke.
haavard Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Jeg har et sett med BBS RC, som jeg muligens kan selge. Har kjøpt på nye dekk, av merket kenda (tevo). Av dimmen 205/40 17". Rundt om. Dekkene er helt nye. Kun satt på bil, og kjørt fra dekkforhandler. De står i dag på en E36. Kan ta noen bilder hvis du er interssert. Selges pga. overgang til 18". Det er disse det er snakk om. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=126575&highlight=
R Andersen Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Takk for tilbudet, men det er nok for høy prisklasse til mitt bruk. Jeg skal ha banefelger, og er derfor heller ikke int. i dekk, da jeg skal kjøre med r-dekk.
R Andersen Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Tja, det kommer vel ann på felgtype, og i hvilken tilstand den er i. Felgene må være runde, men dårlig klarlakk etc. er ingen hindring, da det skal være banefelger.
Endre Hånde Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har noen grå. (Tidligere sorte og røde) Tipper de er litt for tunge?
R Andersen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har noen grå. (Tidligere sorte og røde)Tipper de er litt for tunge? Hehe.. Men de passer vel din nye bil (hvis det blir noe av det)? Takk som byr, men er mest int. i BBS felger/andre lette felger. Har 2 sett med 17" til den, men ønsker et til, og da helst noen som er litt bredere bak.
Endre Hånde Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Joda de gjør nok det. Men tror OZ ultraleggera i 17" blir det som skal på den om det blir handel. (Tror de er lettest iforhold til pris) Så da har jeg disse til overs.
R Andersen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Kunne tenkt meg Superleggera selv, men tror ikke du får dem i så bred dimensjon til E36 i 17"?
R Andersen Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Kunne tenkt meg Superleggera selv. Vet du hvor brede felger de leverer i 17" til E36? De er en av de absolutt letteste felgene på markedet, og så har de en hyggelig pris også!
Endre Hånde Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 mener du får 8 og 9. Men ultraleggera, superleggera er tyngre og utgått mener jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå