Breitling Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hei alle sammen. Fikk i natt en e-post fra Bimmian.com der de gir beskjed om et kjempesalg frem til mandag. Til de av dere som ikke har handlet fra Bimmian før og dermed ikke står på deres mailingliste, så er dette et tilbud dere må skjekke ut Knallfornøyd med service derifra Og før noen luringer skriker ut noe ulurt så vil jeg si: Nei, jeg jobber ikke for Bimmian, har ingenting med dem å gjøre, vil bare dele dette tilbudet med mine felles BMW-venner http://www.bimmian.com
BMW-Coupe Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hjelper jo lite det, når jeg må betale 1200kr i frakt for LED lyktene og lakkerte nyrer til E46.
Breitling Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Hørtes urimelig dyrt ut....har brukt dem mange ganger, og har aldri vært så dyrt i frakt. Meste jeg har betalt i frakt er 100USD, og det var en stor pakke. Kan jo hende de har endra prisene på frakt da i det siste
BMW-Coupe Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Du kan også bruke denne kupong koden: 048F08 Så får du 10% ekstra
haavard Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hvis frakt er problemet, så bruk www.jetcarrier.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå