rollertoy Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Noen som vet om andre steder enn GS? og BMW?
AlXz Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Sjekket koed? Hvorfor ikke gs/bmw? dyrt? Trenger noen eksospakninger selv straks.., merker det er dårlig luft ved lav fart
rollertoy Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Sjekket koed?Hvorfor ikke gs/bmw? dyrt? Trenger noen eksospakninger selv straks.., merker det er dårlig luft ved lav fart Syntes GS var litt dyrt ja Men må jo ha det etterhvert... får vel sjekke koed.... Da er det vel bare å bytte da
rollertoy Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Ingen som vet ? Koed hadde ikke... ligger på 413.00,- på Gs... noen som vet om noe billigere? til E46 318 M43TUB19, er samme pakningen som er til M43 E36.
nimitz Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Er vel ikke noe og spare på når det gjelder sånne ting. Kjøp orginalt så slipper du og få noe som bare delvis passer.
AlXz Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Er nok verdt det bare det blir tett Glemte noen pakninger tror jeg da jeg satt i motor.., helt jævlig å puste i bilen, spess når den står stille
rollertoy Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Skal sjekke ut sylinderservice, må vel sikkert ut med rundt 400,- det er jo egentlig ikke noe krise, kjøper den først og fremst for å se om manifolden jeg har kjøpt passer overens med skruehull på motor. Egentlig bare derfor jeg synes at den skulle vært litt billigere passer det, er det verdt hver eneste krone ....hehe..
team bmw Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Du trenger vel ikke pakning for å se om det passer?
rollertoy Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Nei,vet jo det da... men orker ikke å ta av den gamle før jeg har kjøpt inn resten av tingene jeg trenger til å bygge turbo....og da trenger jeg jo pakningen, så kan like gjerne kjøpe en for å sjekke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå