Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går i planer om å bygge en 318-323 E46ci, til komplett M3 for av salg.

Blir det lett solgt tro?

Hva pris kan man håpe på da, til våren/ sommeren?

Ferdig godkjent og ALT M3, mulig det blir en euro M3, da alt stemmer med speedo osv.

Skal man bygge om en SMG bil eller manuell, tro?

Så er det farge da, mange biler som har rødt intr, kan man bruke rød bil og rødt intr?

Eller er sort med rødt intr mere lett solgt?

Eller MÅ det være svart intr, for å få solgt?

Takker for fornuftige svar. :D

Skrevet

Interessante planer :)

Selv liker jeg ikke rødt interiør i det hele tatt, så bilen hadde du ikke fått solgt til meg ihvertfall :P Jeg vil tru at svart er mye mere "safe" når man skal selge bil.. Pris? Tja..SS solgte jo en tidligere i høst for 400 000,- sedan og med kompressor vel og merke. Den var igjen ikke godkjent hos BT men Tüv-papirer medfulgte

Skrevet

Den fikk de 330+ en E39 for, så ca 400 for den ja.

Den var da 4 dørs, ikke godkjent og manglet noen år i Norge.

Jeg hadde en E36 M3 i våres, som var rød med rødt/grått alcantara. Det var tøft syns jeg.

Men sort med sort intr, er vel set som selger kansje.

Ser på finn at 449 er den billigste M3 E46 med skilter der nå.

Skrevet

Hadde jeg vert på utkikk etter en M3 og det hadde stått mellom en med sort skinn og en med rødt skinn hadde jeg gått for den røde. :)

Og gjerne også om den har SMG :)

Skrevet

Jeg tror knall rød, med mellom slip og klar lakk, med rødt intr og mørke felger, kunne vært kult jeg da.

Noe sånt, men hel rødt tak tror jeg.

Syns det røde er litt fint jeg da. Og ser mye kulere ut live.

3o0yv9kukxz56tka7rcg.jpg

cbxxzqg65middbfnyg5j.jpg

mejllnpvphmhsdifvqac.jpg

eizspansv2rm99swqqim.jpg

Skrevet

Knall tøft med rødt/sort inni :)

Ville gått for sort tak på den du poster der, ser bra ut det.

Angående verdi tror jeg 350-400 max da den er ombygd.

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt 400k for en ombygd da det ligger orginale til salgs i norge fra ca 470-550k for de rimligste. Mener 350 hadde vært en grei slagspris.

Siden du skal bygge bil for å selge videre, hadde jeg droppet rødt interiør. De jeg har sett tilsalgs av de har ligget lenge.

Selv synes jeg svart bil med rødt interiør kan være tøft.

Skrevet

Jeg går utifra at det er du personlig som skal bygge om bilen? I tilfelle vil jeg tro den er litt mer lettsolgt ettersom du har en del andre seriøse bygg på nakken og vise til.. Men uansett så er jo prisen avhengig av km-stand og om hjulbuene osv har "m3-look" med stål- og ikke bare er et coupe karosseri med m3 motor og full m pakke..

Lykke til!

Skrevet

Om planen settes i gang, så blir det jeg som skal bygge, og bruke seriøse opprettere/ karosseri folk på M3 breddinga bak. Blir å kjøpe nye bakskjermer og bytte hele.

Ja, rundt 350 syns jeg selv det må ligge på.

Da ny lakka, kule hjul, meget strøken og ikke minst godkjent. :D

Skrevet

Med oppsikitvekkende lakk, svart interiør, fete felger og gjerne litt oppgraderinger som CSL-luke, div.karbon osv burde det være mulig å få 350-400. Billigste på Finn ligger til 449 (sølv med sort skinn)

Girkasse blir jo smakssak, men vil tro manuell er mer lettsolgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...