e3679 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 hei har en 96 mod 323i.så lurte jeg som sagt på va di 3 bipelydene som kåmmer en gang i blant fra dashborde en plass er fårnoe? kåmmer ikke opp noe feilmelding eller varsellys av noe slag.er heller ikke temperaturmåleren såm piper når d blir 3grader eller mindre heller.for da blir d bare et pling.er en annen lyd d jeg snakker om nå,blir 3 slags bipelyder.å kan komme en gang i blannt.noen som hvet va d er?? litt irriterende å ikke hvet va d er..
CS Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Kanskje det er fartslimit hvis du har kjørekomputer. Hvis den f.eks er stilt på 90km/t vil den pipe hver gang man passerer 90km/t. Jeg hadde slik på min e36. Husker ikke om det var 3 pipelyder men..
e3679 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 nei me fartslimiten blir d et pling samme såm når utetempen varsler om temperaturen ute er 3g eller mindre.hmm,ingen som hvet va d er??
e3679 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 timevarselet? i klokka eller tenker du på? klokka mi er svart.såeh.kan gå mange dager før d pluttselig kåmmer 3 bipelyder.ikke åffte d skjer.men hadde vært kjekkt å vite hva d var. takker for svar forresten
todleif Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Memory står på. (på køyrekomputeren) Da piper det når klokka er 1 minutt på heil time
e3679 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 hmm.åkei.var rart.for tror ikke dn piper så åffte såm hver time.men må sjekke d ut.takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå