Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig nyttig tråd!

Mye bra jobb 635csi !

Takk takk :)

Ønsker også at andre som holder på med tilsvarende oppussing lager en tråd her på forumet sånn at vi kan lære av hverandre. Litt av poenget med et sånt forum det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du den faste eller flytende poleringspasta fra gasolin?

Hvordan går du fram hvis det er den faste? å hvilken av disse poleringsskivene som følger med i den pakken bruker du? jeg prøvde å smøre litt på den som virket finest... men syns den liksom fliset seg så veldig opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du den faste eller flytende poleringspasta fra gasolin?

Hvordan går du fram hvis det er den faste? å hvilken av disse poleringsskivene som følger med i den pakken bruker du? jeg prøvde å smøre litt på den som virket finest... men syns den liksom fliset seg så veldig opp

Jeg bruker flytende pasta, så jeg har desverre ingen erfaring med den faste. I pakken min fungte det med en sydd rondell for grovpolering (hvit flytende pasta), og en løs rondell for høyglanspolering (lys blå flytende pasta). Du smører ganske enkelt pastaen på det du skal polere (ikke så store felt av gangen) og gyver løs med rondellen montert på f.eks. en drill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har du noe tips til meg om hvordan jeg skal få vekk bremsestøv som VIRKELIG har satt seg??? NOEN???

Har du prøvd diesel og børste da? Finnes også et Würth-produkt som skal klare å få bort bremsestøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette :-)

hvis du trenger en gang senere så har jeg bestilt inn sorte og gull felgbolter M/mutter

ca 8-10 kr stk

lykke til videre med felgene dine , kjekt at folk gjør slikt med gamle gode felger :-)

Dette høres så absolutt interessant ut ja Morgan :) Har et sett med BBS RS med gull senter som skal renoveres nå etter jeg blir ferdig med OZ`ene, og de tenkte jeg skulle få nye gullbolter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette :-)

hvis du trenger en gang senere så har jeg bestilt inn sorte og gull felgbolter M/mutter

ca 8-10 kr stk

lykke til videre med felgene dine , kjekt at folk gjør slikt med gamle gode felger :-)

Dette høres så absolutt interessant ut ja Morgan :) Har et sett med BBS RS med gull senter som skal renoveres nå etter jeg blir ferdig med OZ`ene, og de tenkte jeg skulle få nye gullbolter.

kommer med mål etterhvert på nettbutikken , så kan du jo se om det er noe for deg.

ser det er flere og flere som tar tak i gode klassikere :-) så spurte jeg på felgfabrikken våres om de kunne levere å det kunne de :-)

så da bestilte jeg 600 stk av hver farge .. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har du noe tips til meg om hvordan jeg skal få vekk bremsestøv som VIRKELIG har satt seg??? NOEN???

Har du prøvd diesel og børste da? Finnes også et Würth-produkt som skal klare å få bort bremsestøv.

Nei den tanken har ikke slått meg engang :)

Hvor kan jeg få kjøpt würth produktet da? ikke peiling på hva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer med mål etterhvert på nettbutikken , så kan du jo se om det er noe for deg.

ser det er flere og flere som tar tak i gode klassikere :-) så spurte jeg på felgfabrikken våres om de kunne levere å det kunne de :-)

så da bestilte jeg 600 stk av hver farge .. hehe

Knallbra :) Da skal jeg følge med på nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den tanken har ikke slått meg engang :)

Hvor kan jeg få kjøpt würth produktet da? ikke peiling på hva det heter?

Würth-produkter kan kjøpes på forskjellige plasser, bare å ta et søk på nett det :) Vanlig felgrens mener jeg det var, funka hvertfall bra på asfalt og annen dritt på felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette :-)

hvis du trenger en gang senere så har jeg bestilt inn sorte og gull felgbolter M/mutter

ca 8-10 kr stk

lykke til videre med felgene dine , kjekt at folk gjør slikt med gamle gode felger :-)

Du har ikke tilfeldigvis bestillt med splines, rundt bolthode og 10mm 12-kantmutter også? Den typen som står på BBS style 5 og style 29 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette :-)

hvis du trenger en gang senere så har jeg bestilt inn sorte og gull felgbolter M/mutter

ca 8-10 kr stk

lykke til videre med felgene dine , kjekt at folk gjør slikt med gamle gode felger :-)

Du har ikke tilfeldigvis bestillt med splines, rundt bolthode og 10mm 12-kantmutter også? Den typen som står på BBS style 5 og style 29 ;)

Ser slik ut bare med gull og ikke chrome på den ene, men hvis dere sender et bilde av bolten dere trenger og mål så kan jeg sjekke om de lager .

Sorry mener ikke å rote i tråden din 635 ...

psgqgp37bjqnu0r7ec33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...