Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe! Så ut som malingsfjerneren funket på lakken?

Så en som nevnte tidligere i tråden at han hadde dårlige erfaringer med throwing stars og malingsfjerner! :P

Skal bli KJEMPE gøy og se hvilket resultat du får til slutt! 8)

Magikeren fra Nordmør :applause:

Gjøco malingsfjerner funka fjell det :) Ytterste laget med sølvfarge løsna lett, men den sorte lakken må tas med pakningsskrape etter at malingsfjerneren har fått virka litt. Dryg jobb :wink:

Ytterste lakken løsna lett:

st6hid78qjc8g0770eze.jpg

xu5kjhttx0xhb76rnmgj.jpg

Den sorte lakken må skrapes av:

r2jda2s47xi0g5u72pin.jpg

En lite haug med lakk:

wkn3dzee1ei0fqa4fvi2.jpg

Sånn er situasjonen pr. dags dato, da jeg har vært mye opptatt denne uka. Skal bort i helga også, så du får smøre deg med tålmodighet Ole :wink:

1 stk. grovpusset, 1 stk fjernet lakk og 2 stk. urørte:

ophiekierdyz6ugt9t1e.jpg

Tar mine Throwing Star felger når du er ferdig da eller :) ?

Skal ikke se bort i fra at jeg kanskje kan ta et sett til dersom jeg blir fornøyd med resultatet på de jeg holder på med nå :wink:

Skrevet

Jeg tror resultatet er verdt og vente på uansett ;)

Som sagt så skal ikke felger/dekk og coilovres etc på uansett før jeg har rukket og kjøpt meg farge på ny delene som skal på ;) Det har ikke jeg råa til før vertfall 20 mars :P

Skrevet

Tenkte først at jeg hadde tatt meg vann over hodet med dette prosjektet her, men så lenge det ikke haster går det bra :wink:

Skrevet
Tenkte først at jeg hadde tatt meg vann over hodet med dette prosjektet her, men så lenge det ikke haster går det bra :wink:

Haster ikke så gale... enda :lol:

Abstinensene om å få på sommerdekk og senk stiger når jeg ser hvilket vær som er i disse dager [-o<

Men er du som sitter med alle kortene ;)

Jeg får ikke gjort noe som helst før du er ferdig 8)

Fikk du sett noe på de hakkene vi snakket om? Var det bare ett tykt lag med lakk?

Eller har det gått helt inn på stålet ? #-o

Skrevet
Jeg og har et sett Throwing stars :wink: Og et sett AC hjul som trenger litt polering :)

Hehe, vi får se når jeg er ferdig med disse :wink: Begynner å bli en del forsepørsler nå, så jeg vil ikke ta på meg for mye av gangen hvertfall :)

Fikk du sett noe på de hakkene vi snakket om? Var det bare ett tykt lag med lakk?

Eller har det gått helt inn på stålet ? #-o

De fleste hakkene var bare i lakken ja (= tykk lakk), men er vel et par plasser det er små hakk i selve felgen dessverre. Tror imidlertid ikke det blir mye synlig til slutt da.

Skal antageligvis få av lakken på de 2 siste felgene nå i løpet av kvelden dersom alt går som planlagt :)

Skrevet
Sinnsyk hard lakk på disse.. Jeg har gitt opp malingsfjerner og tenkte heller å få de blåst.

Gjøco malingsfjerner reagerte hvertfall såpass med lakken at den ble så myk at jeg fikk den bort med malingsskrape. Flere lag med lakk her :roll:

Jeg holder på å fjerne lakken på hele felgen.. tenkte å polere hele dritten, det går sakte men sikkert har jeg funnet ut. Skal prøve å gjøre ferdig 1 i kveld så kommer det bilde :)

Skrevet
Jeg holder på å fjerne lakken på hele felgen.. tenkte å polere hele dritten, det går sakte men sikkert har jeg funnet ut. Skal prøve å gjøre ferdig 1 i kveld så kommer det bilde :)

Du verden for en storjobb!! :shock:

Holder i massevis med jobbing bare på felgkanten synes nå jeg :wink:

Skrevet

Blir vel finpuss på de 2 siste felgene i kveld, så blir det mere polering så snart poleringsrondellene har tørket etter vask. La oss gjette på ca onsdag :)

Får vel ta bilder med annet en dårlig mobilkamera neste gang ser jeg :wink:

Skrevet
Blir vel finpuss på de 2 siste felgene i kveld, så blir det mere polering så snart poleringsrondellene har tørket etter vask. La oss gjette på ca onsdag :)

Får vel ta bilder med annet en dårlig mobilkamera neste gang ser jeg :wink:

Fine greier :D

Gleder meg til og se fremgang, ikke minst hente dem hjem å vrenge nye dekk på dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...