speed300 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 må ha nye bremser på bmw'en nå, er en 2002 e46 320d. siver og klosser. trengte å kjøpe de uoriginale fra koed.. de er jo utrolig billige, men hvor bra er de.. funker de helt greit liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Jeg kjøpte skiver og klosser til min for en stund siden fra koed Har ikke vært noe problem. Ikke piping eller lyder. Så jeg er i allefall fornøyd med dem. Billige er dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speed300 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Jeg kjøpte skiver og klosser til min for en stund siden fra koedHar ikke vært noe problem. Ikke piping eller lyder. Så jeg er i allefall fornøyd med dem. Billige er dem også var dette de uorginale? de selger jo to typer bilen skal snart på eu kontroll, disse bremsene er vel godkjente?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Mine peip litt de første km. Dette er pga klossene. Men de bremser bra og er godkjente. Det med godkjenning er uansett ikke noe de sjekker på PKK så lenge det ikke er store, opplagt uoriginale bremser (porsche calipere e.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 De uorginale bremseklossene er vertfall ikke noe å skryte av, en dag på banen å de er utslitt. Bedre å betale dobbelt for bremseklosser som holder dobbelt så lenge etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Ja så klart når du begynner å snakke om banekjøring blir det jo noe annet. Men til vanlig kjøring er dem ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucio Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Ja så klart når du begynner å snakke om banekjøring blir det jo noe annet. Men til vanlig kjøring er dem ikke noe problem. Ved banekjøring så begynner jo selv de originale å bli temmelig fort slitt ut og. Koed.no sine bremser funker helt fett, synes de fungerer utmerket. Har ikke noe problem med dem, ved NORMAL kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Kjøpte skiver å klosser til min E91 320d i fjor sommer. Funket prikkfritt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 ser de har sånn "ombyggingskit" til e46. da skiven blir 300x22 er detmer effekt i dette? koster rett over 3tusen hvis jeg husker riktig , og det er skiver, delen på calipteren for å bygge den ut litt og klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speed300 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 er det viktig med skikkelig innkjøring på disse billig bremsene. og er det noen som vet hvilket merke de er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå