haavco Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Jeg vurderer og kjøpe meg en bmw e34 m5, 520 men godkjent ombygd. Tekst fra anonse: Dette er en 520i som er godkjent ombygd i vognkortet til m5 3.6l. Ble satt inn ny motor av Helge vik i vår er en AC-snitcher som har smidde stempel, balansert veiv og diverse andre deler, men har skjedd noe med denne motoren så den høres ikke bra ut, den starter men vet ikke hva det kan være. Han sier at han har fått noen til og høre på lydene, og det høres ut som at rådelagrene er gåene. men hvist det ikke er det og motoren er haverert, er bilen da vært 30.000kr??
kbteknik Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 ja det mener jeg den er, det er ikke dyrt å bytte rådelagre, og hvis det er helge vik der har bygd den er den sikkert rimelig gjennemført,
haavco Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 men det jeg ikke skjøner er at hvist han har bygd opp en (rå) motor så burde han ha bytta rådelager??? Det mener nå hvertfall jeg. Forde at jeg trur ikke motoren er kjørt veldig mye etter motor bytte! Noen som hvet om jeg klarer og ta ned bunnpannen utenn og fjerne noe annet??
Lars89 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Absolutt verdt 30 for en godkjetn ombygd hvis det er med interiør, styling osv. Han bytta garantert rådelagrene, men de er vel skjært igjen pga hard kjøring på kald motor...
haavco Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 ja er komplett bil. Men skal sjekke om det stemmer med at bilen er godkjent ombygd. Jeg trur ikke han som kjørte bilen brydde seg mye om bilen var kald eller varm.
Lars89 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Denne sant? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1019373;Modified=1259345783;_cmd=similar
HMW Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 etter jeg handlet motor og gir hos HV og etter 2 år fortsatt ikke fått alle delene nevnt i kontrakten kan jeg ikke si jeg stoler særlig på han eller noe av det han har gjort. Skulle tro han kan sakene sine etter å ha sett mange av bilene han har bygget, men jeg tror også han tar en snarvei om han får muligheten.
haavco Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 noen andre som har erfaring med arbeidett hans??
haavco Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 også er det noen som hvet om jeg kan skru bunnpannen rett ned uten og skru ut noe annet??
pimped@epost.no Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Helge har hjulpet meg mye!!!!Kan ikke finne noe negativt og si...., og at arbeidet var jævelig bra:) Men Det ble dyrt da men man får jo hva man betaler for ofte:)
haavco Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 har han en internett-side som jeg kann besøke?? Og hvor får jeg kjøpt råde lager??
Lars89 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 http://www.hvmotorsport.com/ Rådelager har de på BMW Veiva bør måles og slipes hvis den har gått med gåene lagre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå