Fixfax Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Hva for ett datasprut bør jeg velge, sprutet må være stabilt, og bra, vet ikke hvor mange funksjoner jeg trenger osv, men dere som svarer vet vel kanskje ossen funksjoner som er greie og ha. valget står hovedsaklig mellom disse: Vipec v44 15300 NOK da med ferdig loddet ledningsmatte, dette er med alle sensorer (nytt) Autronic SMC 11000 SEK (8500NOK), her følger alt med, modifisert trigger, med trigger sensor, kam trigger, med sensor og fester, edis 6 tenning og alle andre sensorene, og riktig lednings matte, plug and play på motoren min (brukt) Autronic sm4 15000 SEK (12500NOK) Dette er også plug and play på motoren min, med triggersystem og kabelmatte, og alle sensorer, ingen tenning (brukt) andre forslag tas også imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 SM 4 er jo et meget bra sprut. Men hvor får du det for 15000sek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Jeg har haltech e8 om det kan være noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 av en kar i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Nå vet jeg ikke om dette blir sammenlignbart siden det er forskjellige motorer sprutet har sitti på..Men.. Jeg hadde Autronic SMC P&P i Lancer Evo'n min og det funka meget bra.Få hick up's og enkel å ha med å gjøre. SM4 er et mer avansert og bra hvis du evt skal kjøre på E-85. Vipec har jeg ingen erfaring med men har hørt at dette sprutet er meget bra. Tror ikke du "går skoa" av deg uansett hvilket sprut du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Jeg kan annbefale Vipec. Veldig bra og stabilt. Har V44 selv og er veldig fornøyd. S50 bruker man originale sensorer da. Har forstått det slik at de som har laget Vipec er en gjeng med folk som har trukket seg ut av Autronic pga uenigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 hvem har gitt deg den prisen på v44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 når jeg skal ha meg datasprut etterhvert skal jeg uten tvil ha meg Elecrtromotive, dette pga. tilgang til stor kompetanse på dette sprutet oppi her. reservedeler osv og tilgang til rullende landevei der hvor folka med peiling holder til. da får man det 100% og kan få ting akkurat etter ønske, hadde jeg bodd ett annet sted hadde jeg gjerne valgt noe annet der de lokale tunerne selv hadde peiling på. tror det fort kan være litt lurt jeg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Jeg kan annbefale Vipec. Veldig bra og stabilt. Har V44 selv og er veldig fornøyd. S50 bruker man originale sensorer da.Har forstått det slik at de som har laget Vipec er en gjeng med folk som har trukket seg ut av Autronic pga uenigheter. Ble litt nysgjerrig her. Er det S50B30 du har? Sugemotor? Effekt? Andre mods? Skal kjøre E85 neste sesong, og lurer på å investere i et skikkelig sprut. Til trådstarter: Har hørt mye bra om SM4! Og ang. mapping vil jeg anbefale PBC Auto, han er meget dyktig på både BMW og nevnte datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå