The_transporter Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 bestillte meg bensinrør fra gsbildeler.no og tok noen dager før jeg hadde det på postkontoret, tüv papirer på senkesettet mitt skulle de også ordne til meg men det beste var da jeg åpna esken med bremserøret! her er de så glade i bmw, at de finner på kjælenavn på reservedelene og ønsker de til lykke med reisen da de sender de med posten dette kaller jeg lidenskap!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Mulig jeg og må bestille bensinrørene mine på gs da. Koed ville ikke sende de..
A1eks Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hehe, kan vel begynne å lure på hva de kaller andre deler der også da..!
Sjøbuse Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 kan være en eske de bare hadde liggende. jeg bestillte meg blinklys fra GS. den esken stod det ikke noe på. og heller ikke M5 speilene. fikk en bleie eske i posten en gang da. den var det et M5 ratt i. så de tar sikkert bare noe de har liggende.
Random Hero Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Ellers så betydde dette bensinrøret mer enn et M5 ratt...
Lars89 Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Samme som Koed. Sender i banankasser, pc-esker og alt mulig rart Ser jo jalla ut, men skal jo hives uansett så hvem bryr seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå