Acrula Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Hei! Var innbrudd i bilen inatt, og istedenfor å bare koble fra kontakten til CD spilleren har de heller bare kuttet av alt sammen! Så tingen er da at jeg ikke vet hvilke ledninger som skal hvor nå! Jeg har fått koblet gul til gul, svart til svart osv osv, men får ikke liv i den nye spilleren : / Jeg er litt ny på dette området, men har litt peiling, og jeg trodde det skulle fungere nå, men har kansje glemt å koble noe til/sammen, så hadde vært supert om noen hadde et enkelt koblingsskjema til meg:) Mvh Thomas
740AV Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Kansje dette kan være til hjelp: http://www.e38.org/e34/e34_91_etm.pdf
Acrula Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Hei! Takk for svar, har vært innom den og synes den var en smule vanskelig å forstå! En kamerat sa at det var som regel 2 kabler som skulle kobles sammen? oransje og gul? Noen som kan bekrefte dette? Jeg har hatt en liten fremgang, CD spilleren vil ta inn CD`en, og slippe den ut, men er ingen lys i selve spilleren, eller noen lyd, så hva har jeg koblet feil / Glemt?
Acrula Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Fikk det til nå, med mye frem og tilbake! Skulle bare drite i den gule ledningen fra bilen, og bare koble alt på den rød:)
Nautiluz Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Om du kobler at på den røde vil du ikke ha konstant strøm så spilleren din vil ikke lagre innstillingene..
Acrula Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Vel, det funka jo ikke på noen annen måte så.. :S Innstillingene er lagret til nå hvertfall, men usikker på om radiokanalene er det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå